آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳ 30 ذو الحجة 1445 Saturday, 6 July , 2024
4
سردار یحیی الهی:

کشف۱۱۶تن کالای اساسی احتکارشده در بروجرد

  • کد خبر : 15272
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
کشف۱۱۶تن کالای اساسی احتکارشده در بروجرد
گروه استان ها-لرستان- فرمانده انتظامی استان از کشف 116 تن کالای اساسی احتکار شده به ارزش 45 میلیارد ریال در شهرستان "بروجرد" خبر داد.

گروه استان ها-لرستان- فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۱۶ تن کالای اساسی احتکار شده به ارزش ۴۵ میلیارد ریال در شهرستان “بروجرد” خبر داد.

سردار”یحیی الهی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح‌ این اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با احتکار مواد خوراکی و مورد نیاز مردم، ماموران انتظامی”بروجرد” با انجام اقدامات اطلاعاتی از احتکار مقادیری کالای احتکار شده توسط یک نفر در مغازه ای در این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از مغازه مربوطه ۹۰ تن برنج، ۲۵ تن شکر، یک تن چای و ۲۰۰ کیلوگرم لیموی دپو شده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۴۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار الهی در پایان گفت: برخورد جدی پلیس با محتکران با قاطعیت ادامه دارد و شهروندان در صورت اطلاع از اینگونه موارد موضوع را بلافاصله به مرکزفوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=15272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.