آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
6
معاون عروجیان سازمان بهشت زهرا:

قیمت قبر هم دو برابر شد

  • کد خبر : 12980
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۱۴
قیمت قبر هم دو برابر شد
معاون عروجیان سازمان بهشت زهرا؛ امروز: امسال در قطعات جدید که قبرها به صورت سه طبقه واگذار می شود، طبقه پایین رایگان است و از بازماندگان پول گرفته نمی شود، تنها هزینه خدمات حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان محاسبه و دریافت می‌شود. امسال قیمت ۲ طبقه بالا، طبقه ای ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع پنج میلیون تومان است و این کف قیمت قبرهای بهشت زهرا است.

معاون عروجیان سازمان بهشت زهرا؛ امروز: امسال در قطعات جدید که قبرها به صورت سه طبقه واگذار می شود، طبقه پایین رایگان است و از بازماندگان پول گرفته نمی شود، تنها هزینه خدمات حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان محاسبه و دریافت می‌شود. امسال قیمت ۲ طبقه بالا، طبقه ای ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع پنج میلیون تومان است و این کف قیمت قبرهای بهشت زهرا است. ناحیه ۲ بهشت زهرا سلام‌الله‌علیها که از قطعه ۲۰۰ تا ۲۵۸ است، طبقه‌ای ۱۴ میلیون و یکصد هزار تومان که مجموع سه طبقه رقمی معادل ۴۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می‌شود. ناحیه یک که از قطعه یک تا ۱۱۲ است، طبقه ای ۲۵ میلیون تومان و در صورت واگذاری قبر سه طبقه واگذار ۷۵ میلیون تومان محاسبه می‌شود که این کف و سقف قیمت قبر در سازمان بهشت زهرا است.
🔹️مدیر عامل سازمان بهشت زهرا شهریور ۹۹: کمترین قیمت قبر با ارائه خدمات حدود ۶۰۰ هزار تومان و بالاترین قیمت قبر ۲۰ میلیون تومان است‌.
@AkhbareFori

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=12980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.