آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
6

آقای نیکزاد لطفا دست از سر ورزش بردارید/حذف سجادی وهاشمی برای جولان غیر ورزشی ها

  • کد خبر : 5622
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۳۷
آقای نیکزاد لطفا دست از سر ورزش بردارید/حذف سجادی وهاشمی برای جولان غیر ورزشی ها

  طبق شنیده ها بعد از خط خوردن نام حمید سجادی و کیومرث هاشمی از گزینه های وزارت ورزش و جوانان آقای نیکزاد نماینده مجلس شورای اسلامی معرف آقای علیرضا فارسی بعنوان یکی از گزینه ها جهت احراز این سمت بوده است که در کارنامه وی هیچ گونه سابقه اجرائی ورزشی بجز مدیر دانشکده علوم […]

 

طبق شنیده ها بعد از خط خوردن نام حمید سجادی و کیومرث هاشمی از گزینه های وزارت ورزش و جوانان آقای نیکزاد نماینده مجلس شورای اسلامی معرف آقای علیرضا فارسی بعنوان یکی از گزینه ها جهت احراز این سمت بوده است که در کارنامه وی هیچ گونه سابقه اجرائی ورزشی بجز مدیر دانشکده علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی دیده نمی‌شود آیا جهت وزارتخانه ای به این مهمی این سابقه بدون شناخت از بدنه ورزش کشور کافی است ؟؟

براستی سیاسیونی مانند آقای نیکزاد و بذرپاش و … از بدنه نحیف ورزش کشور که نتایج خوبی هم در المپیک اخیر نگرفت چه می خواهند ؟

آقای نیکزاد لطف فرموده دست از سر ورزش کشور بردارید و اجازه دهید فردی با رزومه عالی و مورد اقبال ورزش کشور بعنوان وزیر ورزش معرفی شود .

جامعه ورزش هنوز تجربه تلخ انتخاب یک دانشگاهی در دولت اول روحانی که اثرات منفی خودش را در ورزش کشور به جا گذاشته است دارد .

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=5622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.