آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
0

عملکرد توسعه ی هیات فوتبال لرستان می تواند یک الگوباشد/استاندارد سازی و افتتاح ورزشگاه ۱۵هزار نفری خرم آباد مهمترین دغدغه ورزش استان است

  • کد خبر : 28801
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۵۹
عملکرد توسعه ی هیات فوتبال لرستان می تواند یک الگوباشد/استاندارد سازی و افتتاح ورزشگاه ۱۵هزار نفری خرم آباد مهمترین دغدغه ورزش استان است

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: عملکرد هیات فوتبال لرستان در توسعه فوتبال استان ابعاد مختلف مطلوب است. به گزارش طلوع افلاک؛ اعضای اعضای هیات فوتبال لرستان با حضوردر دفتر مدیر کل با وحید والی زاده مرادی  مدیر کل ورزش وجوانان استان در خصوص اخرین وضعیت فوتبال استان دیدار کردند . در ابتدا جلسه […]

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: عملکرد هیات فوتبال لرستان در توسعه فوتبال استان ابعاد مختلف مطلوب است.

به گزارش طلوع افلاک؛ اعضای اعضای هیات فوتبال لرستان با حضوردر دفتر مدیر کل با وحید والی زاده مرادی  مدیر کل ورزش وجوانان استان در خصوص اخرین وضعیت فوتبال استان دیدار کردند .

در ابتدا جلسه ولی خسروی رئیس هیات فوتبال استان با تبریک انتصاب والی زاده مرادی به تشریح عملکرد هیات در سال ۱۴۰۲ پرداخت و سپس اعضای هیات فوتبال استان نقطه نظرات خود در خصوص مشکلات وراهکارهای ارتقای فوتبال استان را بیان کردند.

مدیر کل ورزش وجوانان استان در این دیدار اظهار کرد: مهمترین بحث این روزهای فوتبال وورزش لرستان ایجاد زیر ساخت وتکمیل واقعی و استاندارد ورزشگاه ۱۵هزار نفری خرم آباد برای میزبانی شایسته خیبر انشالله در لیگ برتر است .
مدیر کل ورزش وجوانان لرستان گفت :رفع مشکلات ورزشگاه ١۵ هزار نفری نیازمند پیگیری های شبانه روزیست و یکی از اولویت های اصلی مجموعه مدیریت این اداره کل حل سریع مشکل این ورزشگاه است و هیات فوتبال استان بعنوان متولی این رشته می توان اداره کل را در استاندارد سازی مطلوب یاری کند.
مرادی افزود:هیات فوتبال با برنامه ریزی و مدیریت خوبی پیش می رود که امیدواریم منجر به نتایج خوبی برای فوتبال لرستان در آینده شود و عملکرد مطلوب این هیات در استعداد یابی و حمایت از باشگاه های استان در لیگ های مختلف کشور قابل تقدیر است ..
وی افزود: زحمات هیات فوتبال لرستان قابل ستایش است که همه در این مجموعه بدنبال تلاش برای رشد فوتبال لرستان هستند.
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با بیان این که آرزوی هر لرستانی حضور نماینده فوتبال لرستان در لیگ برتر کشور است، اظهار کرد: امیدواریم با همدلی خوبی که وجود آمده شاهد به ثمر رسیدن این آرزو باشیم، چرا که لرستان دارای سرمایه های خوب فوتبالی است و این قابلیت را دارد که بتواند نماینده شایسته ای در سطح کشور داشته باشد.
والی زاده مرادی بیان کرد: انتظار داریم هیات فوتبال برنامه های مدونی برای استعدادیابی در فوتبال و حضور باشگاه ها در تیم داری و همچنین شکوفایی مدارس فوتبال در لرستان داشته باشد که سرعت رشد فوتبال را بیش از پیش کند.
وی افزود: فوتبال در حال صنعتی شدن است و به سوی تجاری شدن رفته است که اگر فوتبال لرستان اگر می خواهد در سطح اول کشور باشد، نیاز به منابع مالی دارد بتواند به نبرد با تیم های قدرتمند کشور برود.
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان بیان کرد: اگر روزی امیری ها و بیرانوند ها از فوتبال ما خداحافظی کردند در لرستان باید جایگزین خوبی برای انها داشته باشیم.
مدیر کل ورزش وجوانان استان  تصریح کرد: مشکلات ورزش بسیار گسترده است و خود فوتبال نیز از این قاعده مستننی نیست که به ابزار و زیر ساخت های خاص خودش نیاز دارد که امیدواریم با برنامه ریزی این مشکلات را برطرف کنیم.
وی با اشاره به این که در بیشتر شهرهای لرستان چمن های طبیعی وجود دارد بیان کرد: حتی در برخی روستاها، چمن های مصنوعی نیز ایجاد شده و به دنبال این هستیم که بتوانیم این ظرفیت را در لرستان رو به جلو سوق دهیم.
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با تاکید بر این که مدارس فوتبال ما باید خروجی مناسب داشته باشند تصریح کرد: مدارس فوتبال نباید صرفاً به محلی برای درآمد زایی تبدیل شوند، چون اساسا با این که یک مکان ورزش فقط درآمد داشته باشد مخالف هستم و باید اماکن ورزشی ما به دنبال تولید قهرمانان ورزشی باشند.
والی زاده مرادی اظهار کرد: به دور از مسائل سیاسی و نگاه جناحی در ورزش لرستان تصمیم گیری می کنیم و به استفاده از توان همه جناح های سیاسی اعتقاد دارم.
وی افزود: اگر زمانی نماینده ای از ما انتظار ورزشی داشته باشد ما انجام می دهیم و از او هم متقابلا انتظارات ورزشی داریم و این رفتار را یک عمل برای توسعه ورزش در استان می دانیم.
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: فوتبال لرستان با برنامه ریزی و مدیریت درست می تواند رشد کند که اگر این حرکت را طی کند، می تواند انتظارات مردم در این رشته محقق سازد.

انتهای پیام

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=28801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.