آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
1
شهردار خرم آباد:

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه دفع آبهای سطحی میدان تیر خرم آباد / تغییر هندسی میدان باستان با تایید شورای ترافیک

  • کد خبر : 17915
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۲۲
پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه دفع آبهای سطحی میدان تیر خرم آباد / تغییر هندسی میدان باستان با تایید شورای ترافیک
شهردار خرم آباد از پیشرفت 80 درصدی پروژه دفع آبهای سطحی محله میدان تیر خبر داد .

شهردار خرم آباد از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه دفع آبهای سطحی محله میدان تیر خبر داد .

، سعید فتوحی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در خرم آباد با اشاره به ضرورت دفع و جمع آوری آبهای سطحی در مرکز استان گفت: شهرداری هر ساله و در زمان بارندگی ها با دو چالش مهم و حادثه خیز در گلدشت و میدان تیر مواجه بود که طرح دفع آبهای سطحی در سه راه گلدشت در سال گذشته اجرا و تکمیل شد و مشکلی در آن منطقه دیگر نخواهیم داشت.

وی افزود: دفع آبهای سطحی در میدان تیر نیز در سنوات گذشته باعث مشکلاتی برای مردم بخصوص در سیل ۹۸ شد که این موضوع را در سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار داده و عملیات دفع و جمع آوری آبهای سطحی را آغاز کردیم.

شهردار مرکزی خرم آباد با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر در دست اجراست و تلاش می شود در کوتاه ترین زمان تکمیل شود اظهار داشت : برآورد اولیه این پروژه که از محل اعتبارات جاری شهرداری تامین می شود ۴ میلیارد تومان مصوب شده که تا این مرحله ۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

فتوحی ادامه داد : این پروژه در حال حاضر در دست اجراست و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد طول آن نیز ۶۰۰ متر از رودخانه خرم رود تا نوبهار یک می باشد.

وی ابراز امیدواری کرد این طرح مهم بزودی به پایان می رسد و قطعاً در بارندگی های پیش رو مشکلی در منطقه نخواهیم داشت .

سعید فتوحی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار خبرآنلاین در خصوص آخرین وضعیت تغییر هندسی میدان باستان نیز افزود: باتوجه به اینکه در گذشته تصادفات بیشماری در آن منطقه رخ می داد تغییر هندسی و ترافیکی میدان باستان و احداث بلوارسردار شهید میررضایی با تایید شورای ترافیک استان آغاز گردید .

شهردار خرم آباد تصریح کرد : در این تغییر هندسی بلوار ، میدان جدید، پارکینگ و سرویسهای بهداشتی پیش بینی شده که با سرعت مطلوبی در حال اجرا می باشد .

فتوحی در پایان علت تاخیر در اجرای برخی طرحهای عمرانی شهرداری را مشکلات مالی عنوان نمود و ابراز داشت: باتوجه به اینکه بیشتر پروژه ها از محل اعتبارات جاری شهرداری تامین میشوند از این رو چون با مشکل درآمدی مواجه هستیم و سرعت برخی کارها کند است از شهروندان خرم آبادی عذرخواهی می نماییم اما قول می دهیم با بسیج امکانات شهرداری سرعت قابل توجهی به پروژه ها انتقال نماییم

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=17915

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.