آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
5
فرشید گله داری:

⚽️مسابقات لیگ دسته اول کشور- هفته چهارم

  • کد خبر : 1669
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
⚽️مسابقات لیگ دسته اول کشور- هفته چهارم

✅جم شهر غم یا شهر امید
✅هدف فقط کسب ۳ امتیاز است

🔰به گزارش طلوع افلاک ، خیبر خرم آباد در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول کشور روز پنج شنبه ۲۰ آذر میهمان صدرنشین کنونی لیگ دسته اول است.
♦️حریف خیبر در این بازی پس از چند سال حضور در لیگ برتر به دسته یک سقوط کرد و نشان داده که امسال هم هدفی جز صعود نداردو با سر مربی گری محمد نصرتی پس از ۳ پیروزی متوالی به دنبال برد در این بازی خانگی می باشد‌

♦️هر چند با توجه به بدون تماشاگر بودن بازی میزبان و میهمان بودن فرق چندانی ندارد ولی بدون شک این یکی از سخت ترین مسابقات خیبر برای اثبات خود است.
♦️از سوی دیگر خیبر علیرغم بازی های خوب در دو بازی اول شدیدا محتاج ۳ امتیاز این دیدار وتثبیت جایگاه خود است ،امری که روانخواه و شاگردانش به خوبی به اهمیت ان واقف هستند،دیداری شبیه مرگ وزندگی برای خیبر وروانخواه…

♦️روانخواه باید در این بازی تمام تلاش خود را انجام دهد تا دست پر از میدان خارج شودزیرا در غیر اینصورت کم کم پچ پچ ها و شایعات رنگ واقعیت خواهد گرفت و بدون شک صبر مالک خیبر هم لبریز خواهد شد.
♦️سرمربی خیبر در این بازی یا به تمام شایعات پایان خواهد داد یا همه چیز را به اگر و اما خواهد سپرد،امری که اگر اشتباهات بازی های قبلی علی الخصوص دروازه بر طرف شود امید رستگاری در شهر جم را به چشم خود خواهد دید.
✅این بازی را پیمان فرخی مهر با کمک ناصر رحیمی و علی فرزان منش قضاوت خواهد کرد.
طبق شنیده ها گویا به رغم تلاش صداو سیمای افلاک به دلیل عدم همکاری مسولان جم خبری از پخش تلویزیونی نخواهد بودحال مگر در این یک روز اتفاق خاصی بیافتد.

✍فرشید گله داری

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=1669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.