آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
6
علی دهقانی:

آقای مدیرکل هندبال لرستان را دریابید

  • کد خبر : 10645
  • ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
آقای مدیرکل هندبال لرستان را دریابید
دهقانی رئیس هیات هندبال لرستان در گفت‌وگویی اختصاصی با دنیای هوادار اعلام کرد: بدون‌شک شرایط لازم و داشتن زیرساخت و امکانات اولیه برای شروع هر ورزشی فضای فیزیکی و داشتن حداقل یک سالن تمرینی می‌باشد که این امر در ورزش لرستان محلی از اعراب ندارد.

دهقانی رئیس هیات هندبال لرستان در گفت‌وگویی اختصاصی با دنیای هوادار اعلام کرد: بدون‌شک شرایط لازم و داشتن زیرساخت و امکانات اولیه برای شروع هر ورزشی فضای فیزیکی و داشتن حداقل یک سالن تمرینی می‌باشد که این امر در ورزش لرستان محلی از اعراب ندارد.
دهقانی در ادامه افزود: هیات هندبال لرستان در اقدامات خود جهت بالا بردن سطح کمی و کیفی با همکاری و تعامل با معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش جهت جذب دانش آموزان به این رشته مهیج، بعد از کلی تلاش که موفق به انجام این کار و در همان ابتدا با مشکل نبود و یا تعطیلی سالن مواجه شد، تنها سالنی که آن‌هم هر هفته یک درمیان به دلایل مختلف تعطیل می‌شود و این خود باعث سرخوردگی و عدم تمایل استعدادهایی است که با هزار زحمت به آن محل مراجعه می‌کنند و این امر خود به خود باعث می‌شود زحمات شبانه‌روزی کمیته استعدادیابی به راحتی هدر رود.
وی گفت: از دیگر اقدامات هیات هندبال این است که در اقدامی خیرخواهانه با پرداخت هزینه‌ها اقدام به جذب کودکان کار در این رشته می‌نماید، به امید این‌که در بین این همه جوانِ مستعد شاهد ظهور دوباره استعداهایی همچون سعید حیدری‌راد باشیم.
وی همچنین با اشاره به دهه ۶۰ (دهه طلایی هندبال لرستان) که ۶ نفر اعضای اصلی تیم ملی را بازیکنان لرستانی تشکیل می‌دادند یا سعید فاتحی که پرچم‌دار کاروان ایران در المپیک سئول شده بود گفت: همچنان امیدواریم هندبال لرستان روزی بتواند دوباره به آن دوران گذشته برگردد، امری که مشکل است اما محال نیست‌.
دهقانی در مورد زمین گذشته هندبال لرستان که تمامی بزرگان لرستان از آنجا و با آن امکانات به اوج رسیدند، تصریح کرد: در زمان مدیریت جناب سالاروند مدیر اسبق ورزش جوانان، قرار شد در ازای در اختیار گرفتن آن توسط سازمان در عوض مجموعه ۳ هزار نفری اختصاصی خانه هندبال احداث شود  امری که پس از تحویل زمین به مجموعه تنیس فقط در حد وعده وعید باقی ماند، در صورتی که اگر مسولان وقت در آن موقع چشم طمع به همان زمین نداشتند  اکنون باز می‌شد با ترمیم و کفپوش کردن زمین و ایجاد سقف حداقل هندبال لرستان خانه به دوش نماند هر چند در ابتدا هم چشم امیدی به خیر دوستان نبود.
وی در پایان ضمن درخواست از جناب امان‌الهی، انتظار داریم هر چه سریع‌تر فکری عاجل به حال خانه تخصصی هندبال لرستان نمایند، خانه‌ای که در صورت فراهم شدن می‌تواند سایر رشته‌های ورزشی از جمله هاکی و…‌‌‌‌.ورا تحت حمایت خود قرار دهد. مطالبه‌گری حق مسلم ماست و با توجه به ظرفیت بالای هندبال در لرستان از شما انتظار داریم هر چه سریع‌تر به این مسئله ورود کند و هندبال لرستان را از خانه به دوشی نجات دهد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=10645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.