آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
6
بهزاد منصوری:

گران فروشی۹۰۰ تن فرآورده گوشتی در خرم‌آباد/ کشف و جریمه

  • کد خبر : 11809
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰:۳۱
گران فروشی۹۰۰ تن فرآورده گوشتی  در خرم‌آباد/ کشف و جریمه
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: یک واحد توزیع‌کننده فرآورده‌های گوشتی همبرگر، سوسیس و کالباس در خرم‌آباد به دلیل گران‌فروشی ۹۰۰ تن محصول شناسایی و جریمه شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: یک واحد توزیع‌کننده فرآورده‌های گوشتی همبرگر، سوسیس و کالباس در خرم‌آباد به دلیل گران‌فروشی ۹۰۰ تن محصول شناسایی و جریمه شد.
 به گزارش یافته؛ “بهزاد منصوری” اظهار داشت: تخلف این واحد در راستای بازرسی از واحدهای عمده‌فروش و توزیع‌کننده فرآورده‌های گوشتی کشف و با تشکیل پرونده تخلفاتی به ارزش ۲۲ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
وی افزود: همچنین یک واحد خدماتی پارکینگ خودرو به علت اضافه دریافتی (گران‌فروشی) از یک هزار و ۵۰۰ خودرو با تشکیل پرونده تخلفاتی به رقم یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال راهی تعزیرات حکومتی شده است.
به گفته وی ۱۰ ماهه امسال ۱۵ هزار و ۳۹۸ بازرسی از بازار لرستان انجام، پنج هزار و ۹۴۳ پرونده تشکیل‌شده است و واحدهای متخلف ۶۴۵ میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال جریمه‌شده‌اند.
منصوری تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی ازجمله کم‌فروشی، گران‌فروشی، احتکار، عدم درجه قیمت یا ارائه فاکتور و رعایت نکردن موازین بهداشتی، مراتب را به شماره ۱۲۴ گزارش دهن

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=11809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.