آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ 25 ذو الحجة 1445 Monday, 1 July , 2024
4
شریف زاده:

اکیپ راهداری به صورت شبانه روزی در پلدختر فعال هستند/پل موقت مونه در زمان کوتاهی ترمیم می شود

  • کد خبر : 10332
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
راهداری شهرستان پلدختر با چهار اکیپ متشکل از ۲۰ نفر نیرو و ۱۲ خودرو سبک و سنگین تمام محور های اصلی شهرستان پلدختر و محورهای روستای حاشیه محور اصلی که دارای جمعیت بالا هستند را پوشش داده است.

: راهداری شهرستان پلدختر با چهار اکیپ متشکل از ۲۰ نفر نیرو و ۱۲ خودرو سبک و سنگین تمام محور های اصلی شهرستان پلدختر و محورهای روستای حاشیه محور اصلی که دارای جمعیت بالا هستند را پوشش داده است.

➖وی افزود: در محور های مواصلاتی شهرستان پلدختر با توجه به کوهستانی بودن و ترانشه های حاشیه جاده ریزش های متعددی داشته ایم که به صورت شبانه روزی نسبت به پاکسازی جاده اقدام شده است.

➖رئیس راهداری شهرستان پلدختر گفت: در محور افرینه به میانکوه شرقی از گذشته تاکنون ۳ آبراه در مسیر جاده وجود دارد و به دلیل شدت بارندگی‌ها زیر آب می رود که درخواست تامین اعتبار برای ساخت پل در این نقاط داده ایم.

➖شریف زاده افزود: پل مونه بن لار که در سیل فروردین ۹۸ تخریب شده است به دلیل وجود معارضین ساخت آن تاکنون به پایان نرسیده است، برای تردد اهالی پل موقتی در نظر گرفته شد که به دلیل بالا آمدن سطح آب قطع شده است و راهداری در اولین فرصت نسبت به رفع مشکل اقدام خواهد کرد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=10332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.