آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
6

مرتضی محمودونددر تذکر شفاهی: در سفر رئیس جمهور وفای به عهدبه لرستان فراموش نشود

  • کد خبر : 9688
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۰۷
مرتضی محمودونددر تذکر شفاهی: در سفر رئیس جمهور وفای به عهدبه لرستان فراموش نشود

مرتضی محمودوند نماینده لرستان در صحن علنی مجلس در ارتباط با سفر ریاست جمهوری به لرستان تذکر شفاهی داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع افلاک، نماینده مردم خرم آباد وچگنی گفت: امید است سفر استانی رئیس جمهور به استان لرستان انجام شود اما آنچه در این سفرها مهم است وفای به عهد است؛ در […]

مرتضی محمودوند نماینده لرستان در صحن علنی مجلس در ارتباط با سفر ریاست جمهوری به لرستان تذکر شفاهی داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع افلاک، نماینده مردم خرم آباد وچگنی گفت: امید است سفر استانی رئیس جمهور به استان لرستان انجام شود اما آنچه در این سفرها مهم است وفای به عهد است؛ در دولت های گذشته وفای به عهد ندیدیم.

وی تصریح کرد: پروژه ها و مسائلی که در سفر مطرح می شود حتما باید در لایحه بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ به مجلس ارائه شود ،اگر غیر از آن باشد باز هم دروغ، ستم و اجحاف صورت می گیرد، مردم لرستان دیگر تاب و توانی ندارند.

محمودوند افزود: ۸۰۰ هزار هکتار زمین مرغوب و بی نظیر لرستان به خاطر لابی های کثیف کشت نمی شود، کمتر از ۲۰۰ هکتار تنها از این زمین ها به صورت سنتی استفاده می شود، امید داریم در این سفر رئیس جمهور به این همه ظلم و ستم به مردم لرستان پاسخ قانع کننده ای دهد.

وی افزود: اصل ۴۴ قانون اساسی در استان لرستان فقط ظلم ایجاد کرده است در حالی که اصل ۴۴ در کشور آبادانی آورده است، در لرستان همه کارخانه ها چه دولتی چه مردمی به تاراج رفته است.

  1. محمودوند اقزود: از همینجا رسما درخواست تحقیق و تفحص در خصوص کارخانه های به تاراج رفته قبل از انقلاب و بعد از انقلاب در لرستان را اعلام می کنم و امیدوارم گوش شنوایی وجود داشته باشد.
لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=9688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.