آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ 20 ذو الحجة 1445 Wednesday, 26 June , 2024
5

استان لرستان ؛ میزبان ریاست محترم جمهوری

  • کد خبر : 9643
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
استان لرستان ؛ میزبان ریاست محترم جمهوری
ظاهرا قرار است پنج شنبه 11 آذر 1400 رییس جمهور محترم جناب آقای دکتر رئیسی به استان سرافراز لرستان سفر کنند.

ا

ظاهرا قرار است پنج شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ رییس جمهور محترم جناب آقای دکتر رئیسی به استان سرافراز لرستان سفر کنند.
ضمن خوشامدگویی صمیمانه به ایشان و همراهان؛ به عنوان یک معلم اصالتا روستا زاده اهل بروجرد از ایشان چند خواسته دارم :
۱- استان لرستان سرزمین دلیرمردان و شیر زنان نجیب ؛ فرهیخته ؛ مهربان و سرشار از استعدادهای بالقوه و بالفعل جغرافیایی و انسانی و… است. این استعدادها را به صورت علمی؛ منطقی ؛ عادلانه و هم جهت با اهداف توسعه ای کشور ؛ کشف؛ اولویت بندی؛ عملیاتی و بکارگیری نمایید.
۲ – استان لرستان یکی از شریان‌ها و شاهراه های ارتباطی و مواصلاتی مهم کشور است. توسعه راه ها ؛ راه آهن و فرودگاه را برای آن جدی بگیرید.
۳- استان لرستان شدیدا و قویا مستعد ارزآوری است. کافی است زیرساخت‌ها و بسترهای صنعت گردشگری را در آنجا حمایت و تقویت کنید.
۴ – استان لرستان وقتی آباد و توسعه یافته می‌شود که موضوع فرهنگ و آموزش و بهداشت ؛ توسعه فضاهای آموزشی؛ حمایت از دانشگاه ها و مراکز علمی؛ تحقیقاتی؛ فرهنگی و بهداشتی بطور جدی مورد حمایت قرار گیرند.
۵ – استان لرستان در طول ۸ سال دفاع مقدس؛ بطور مستقیم در ابعاد مختلف درگیر جنگ بوده و امروزه باید توسط جنابعالی؛ به شایستگی در زمینه سازندگی و تخصیص بودجه و امکانات در اولویت‌های اول کاری شما باشد.
۶ – استان لرستان سرزمین فقاهت و فرهیختگان و ادب و هنر است. در تحکیم و تقویت و پشتیبانی این سرمایه معنوی آبرومندانه؛ هیچ کوتاهی نکنید. باشد که روح ملکوتی نادره دوران؛ مرجع عالیقدر جهان اسلام حضرت آیت الله العظمی حاج آقا حسین بروجردی ( اعلی الله مقامه الشریف) دعاگوی همه خدمتگزاران راستین به این آب و خاک باشند.
۷ – استان لرستان به همراه استان‌های ایلام؛ خوزستان؛ بوشهر؛ هرمزگان؛ سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی می‌بایست در صدر توجهات دولت در برنامه پنج ساله هفتم توسعه کشور باشند چرا که عمران و آبادانی این استان‌ها یک بار برای همیشه بار بسیاری از مشکلات را از روی دوش دولتها برخواهد داشت.
امید است مردم مهمان نواز و غیور و مهربان استان لرستان با اتحاد و وحدت و همدلی مثال زدنی شان یکدل و یکصدا میزبان شایسته ای برای دولتمردان باشند.

حسن خسروی

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=9643

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.