آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
3
درهفته اول ليگ دسته اول

️غرش شیران خیبر در ورزشگاه غدیر

  • کد خبر : 943
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
️غرش شیران خیبر در ورزشگاه غدیر
در هفته اول لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم خیبر خرم آباد در ورزشگاه غدیر تهران با توجه به عدم آمادگی ورزشگاه تختی خرم آباد میزبان تیم شمالی چوکای تالش بود .

به گزارش پايگاه خبري و تحليلي طلوع افلاك ،در این دیدار شاگردان روانخواه و شکوری که مهمانان تازه وارد لیگ دسته اول فوتبال ایران بودند در برابر هم صف آرایی کردند .

در این دیدار خیبر که با مساعدت  دکتر عبدی این فصل با تدارکات گسترده و انسجام تیمی خوب روانه لیگ دسته اول فوتبال ایران شده است در همان  دقایق اول بازی با گرفتن نبض میانه میدان از تیم چوکا بازی را هجومی آغاز کرد و در همان نیمه اول با گلزنی میلاد سوری و حمد الله ابدام  در دقایق ۲۵و ۴۰بار خود را برای اولین پیروزی خانگی خارج از خانه بست و حتی در نیمه دوم هم می توانست با توجه به بازی خوب ،مصطفی عالیخانی ،مهدی ممی زاده و حسین جودکی تعداد گل های خود را از از انگشتان دست بیشتر کند که درخشش دروازبان بلند بالای چوکا متین صفاییان و کمی بی دقتی مهاجمان خیبر مانع از پیروزی پرگل خیبر شد و تنها در دقیقه ۵۰حسین جودکی مهاجم باتجربه و گلزن خرم آبادی توانست با یک ضربه بغل پای زیبا گل سوم خیبر را وارد دروازه چوکا کرد .

خیبر با این پیزوزی شیرین و قاطع گام اول را در لیگ دسته اول  برداشت و نشان داد این تیم حریفی سخت و گلو گیر برای مدعیان خواهد بود .

ترکیب  تیم  خیبر  خرم  آباد  برابر  چوکا تالش  اعلام  شد:احسان ضیایی،محمود یگانه ،جوانصیر ،امیرغلامی ،مصطفی علیخانی ،احمد نصیری،مهران احمدی (بهرام احمدی ۷۰)،حمدالله ابدام ،مهدی ممی زاده(علی زاهدی ۸۲) ،میلاد سوری (علی قاسمی ۷۰)

حسین جودکی(سعید بحر کاظمی ۶۵)،سرمربی   .امید  روانخواه

ترکیب چوکای تالش مقابل خیبر خرم آباد:متین صفائیان، وحید همراز، کنعان طاهرنژاد، فرهاد فرهانی، نادر هوشیار، کیوان محمدنژاد، علی مصطفایی، آرش شهامتی، علی صبوری، هانی نژادتمیمی، علی امیری

در حاشیه :

علی کریمی ،مهرداد میاوند و وحيد اميري در کنار دکتر مسعود عبدی از ورزشگاه بازی خیبر را تماشا کردند .

هواداران و لیدر های خیبر همگی در کنار هم البته بدور از فاصله گذاری اجتماعی بازی را از قاب تلویزیون تماشا کردند .

خیبر با لباس سبز و چوکا با لباس آبی بازی را شروع کردند .

جدال دو مربی استقلالی  را امید روانخواه جوان از هادی شکوری با قاطعیت برد .

 گزارش :محمود داودی نژاد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=943

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.