آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
6

استاندارلرستان پاسخگوی تعلل در تغییر مدیران روحانی در دولت رئیسی باشد/ جولان مدیران تنبل وفربه روحانی در دولت آیت الله رئیسی

  • کد خبر : 9414
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
استاندارلرستان پاسخگوی تعلل در تغییر مدیران روحانی در دولت رئیسی باشد/  جولان مدیران تنبل وفربه روحانی در دولت آیت الله رئیسی

  استاندار رئیسی در لرستان چرا مدیران روحانی را عوض نمی‌کند هفتم مهر ماه هزار۴۰۰باحکم وزیر کشوراستاندار لرستان منصوب شد. فرهاد زیویار، چهره با اخلاق وبومی لرستانی ورئیس ستاد سحر آیت الله رئیسی در انتخابات بعنوان اولین استاندار بومی استان انتخاب شد. نزدیک به دوماه از انتصاب استاندار لرستان می‌گذرد و مردم همچنان چشم انتظار […]

 

استاندار رئیسی در لرستان چرا مدیران روحانی را عوض نمی‌کند

هفتم مهر ماه هزار۴۰۰باحکم وزیر کشوراستاندار لرستان منصوب شد.

فرهاد زیویار، چهره با اخلاق وبومی لرستانی ورئیس ستاد سحر آیت الله رئیسی در انتخابات بعنوان اولین استاندار بومی استان انتخاب شد.

نزدیک به دوماه از انتصاب استاندار لرستان می‌گذرد و مردم همچنان چشم انتظار دمیدن روحی جدید در مدیریت بخش‌های مختلف استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی هستند.

در این میان تنها شاهد چند انتصاب در استانداری وتغییر مدیران دانشگاه لرستان وعلوم پزشکی همچنان مدیران فربه،بی انگیزه وناکار آمد دولت روحانی بدون انگیزه همچنان در استان در حال روزمرگی وسیر نزولی در لرستان جولان می دهند.

مردم ونخبه گان استان که سالهاست در دولت های گذشته شاهد سیر صعودی استان در شاخص های منفی، فقر، فلاکت، بیکاری، تورم، خودکشی، طلاق با وجود مدیران ضعیف در صدرنشینی لرستان در آمارهای منفی بوده در دولت قوی ومردمی فسادخیر رئیسی انتظار تغییر محسوس در استان هستند.

با توجه به گستردگی مشکلات زیرساختی استان لرستان و عقب ماندگی ناشی از آمارهای منفی در استان، مردم این خطه اذعان دارند که زدون غبار محرومیت به زمان نیاز دارد اما امیدوار بودند با توجه به اولویت حل مشکلات استان برای رئیس جمهور جدید، زمان از دست نروند و از روز نخست برنامه‌ریزی و اقدام جهادی صورت گیرد.

در این راستا انتظار می‌رفت استانداربومی لرستان با انتصاب مدیران کارآمد جهادی و انقلابی، روح جدیدی در کالبد مدیریتی استان بدمد اما دو ماه گذشت و همچنان کارکنان و بدنه مدیریتی دچار سردرگرمی و بلاتکلیفی هستند تا وضعیت مدیران جدید مشخص شود.

مدیرانی که خود مسوول ایجاد وضعیت موجود هستند همچنان زمامدار امور را به دست دارند و مشخص نیست چه کسی قرار است وعده‌های رئیس جمهور و استاندار در بازدیدهای روزانه را اجرایی کند.

در عرصه پایینی مدیریت هم اعتیاد مدیران به بسط قدرت باعث شده تا مدیران برای حفظ قدرت خود، هر چهار سال یکبار با چرخش قدرت دربین دو جریان سیاسی کشور ،همچون آفتاب پرست رنگ عوض کرده وخود را به رنگ حریان سیاسی درآورند . همین موضوع این زمینه را فراهم آورده تا برخی  از مدیران کل دستگاههای اجرایی در استانی همچون لرستان ،مدیریت در دو دولت غیر نامتجانس سیاسی را تجربه نمایند.

اعتیاد این مدیران به دوپامین و سروتونین نه تنها مشکلات روانی را به آنان تحمیل نموده ،بلکه سکون و عدم تحرک وتحول در مدیریت باعث شده تا چرخش نخبگان در عرصه قدرت متوقف و دستگاهها از خون تازه مدیریت  بی بهره بمانند ،در نتیجه این فرایند باطل منافع عمومی از این اعتیاد مدیران بیشترین خسران را ببیند.

استاندار در این مدت تنها به انتصاب چند مشاور و سه مدیر کل اکتفا کرد اقدامی که موجب واکنش برخی از نخبگان و اهالی رسانه شده است.

✍️محمود داودی نژاد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=9414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.