آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
2
مدیرکل بنیاد مسکن لرستان:

افزایش تسهیلات مسکن روستایی به۲۰۰میلیون تومان

  • کد خبر : 9360
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
افزایش تسهیلات مسکن روستایی به۲۰۰میلیون تومان
مدیرکل بنیاد مسکن لرستان بابیان اینکه سقف تسهیلات مسکن روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته تصریح کرد: تسهیلات جدید به واحدهایی که از ابتدای امسال تشکیل پرونده داده اند نیز تعلق خواهد گرفت.

🔰مدیرکل بنیاد مسکن لرستان بابیان اینکه سقف تسهیلات مسکن روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته تصریح کرد: تسهیلات جدید به واحدهایی که از ابتدای امسال تشکیل پرونده داده اند نیز تعلق خواهد گرفت.

◾مسعود رضایی با اشاره به اینکه سقف تسهیلات مسکن روستایی درسالجاری۱۰۰میلیون تومان بوده افزود: با افزایش ۲ برابری، سقف تسهیلات مسکن روستایی به ۲۰۰میلیون تومان خواهد رسید.

◾️ مدیرکل بنیاد مسکن لرستان سهمیه نوسازی و مقاوم سازی در سالجاری را هفت هزار واحد عنوان نموده و اظهارکرد:صاحبان ۴ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی برای دریافت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی به بانک‌های عامل معرفی و از این تعداد ۲ هزار و ۶۰۰ نفر موفق به عقد قرارداد شده اند و تسهیلات آنها ۲ برابرخواهدشد.

◾مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: میانگین مقاوم سازی واحدهای روستایی این استان بیش از ۸۰ درصد و میانگین کشوری ۵۰ درصد است.

◾رضایی تصریح کرد: لرستان دومین استان در مقاوم سازی مسکن روستایی می باشد و از سال ۹۸ تاکنون ۲۱ هزار واحد در قالب مسکن محرومان، بازسازی مناطق سیل زده و بهسازی مسکن روستایی را در دست اقدام داشته است.

*🎬 روابط عمومی بنیادمسکن لرستان*

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=9360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.