آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ 23 ذو الحجة 1445 Saturday, 29 June , 2024
4
نماینده ولی‌فقیه در استان:

محرومیت زدایی از لرستان با ورود بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام راحل به لرستان

  • کد خبر : 920
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
محرومیت زدایی از لرستان با  ورود بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام راحل به  لرستان
شاهرخی بیان کرد: ورود بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام راحل به استان لرستان جهت محرومیت‌زدایی امید را در دل‌های مردم استان زنده کرده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک ،حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با مدیرعامل و جمعی از اعضای بنیاد علوی کشور که شامگاه ۳۰ آبان‌ماه در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه‌هایی همچون ستاد اجرایی فرمان امام راحل، بنیاد مستضعفان که تحت زعامت دفتر مقام معظم رهبری هستند در داخل و خارج کشور نام‌آشنا و پیام‌آور امید برای مردم هستند.

وی تصریح کرد: دشمنان با بنیاد و سازمان‌هایی همچون ستاد اجرایی فرمان امام راحل و بنیاد مستضعفان دشمنی می‌کنند چراکه برنامه‌های این سازمان‌ها سبب امید در دل دوستداران و یاس دشمنان می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: خوشبختانه پایه شخصیتی مدیرعامل بنیاد مستضعفان کشور هماهنگ با اهداف امام راحل و مقام معظم رهبری است و از مجموعه تحت مدیریت وی انتظار همین است.

شاهرخی بابیان اینکه لرستان پادگان نظام جمهوری اسلامی است بیان کرد: مردم لرستان از صبحدم انقلاب اسلامی آرامش خود را حفظ و در ایجاد آرامش در استان‌های دیگر و پس از آن در ۸ سال دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند و بسیاری زیرساخت‌های استان دچار آسیب شد ولی متأسفانه نگاه عدم توسعه و ارتقا فرهنگی همانند ۸ سال دفاع مقدس در استان لرستان پس از جنگ نیز ادامه پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: در لرستان متأسفانه عدم رونق تولید و نرخ بالای بیکاری در طول سنوات گذشته تاکنون رمق را از خانواده‌ها گرفته است و همچنین تعطیلی بسیاری از کارخانه‌های استان سوهان روح مردم شده و استان را مستعد آسیب‌های اجتماعی کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اضافه کرد: حدود ۴۸ منطقه حاشیه شهر با جمعیت حدود ۲۵۰ هزار و ۱۰۰ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد در استان هستند این در حالی است که استان داری ۲۸ درصد سنگ‌های تزیینی کشور، زمین حاصلخیز، باغات، دامپروری و کشاورزی فراوان است ولی هیچ‌گونه صنایع تبدیلی در استان وجود ندارد.

شاهرخی بیان کرد: ورود بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام راحل به استان لرستان جهت محرومیت‌زدایی امید را در دل‌های مردم استان زنده کرده است.

وی ادامه داد: با ورود بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام راحل به استان بهتر است ستادی جهت ایجاد شغل‌های پایدار با توجه به مزیت‌های هر منطقه استان پیش‌بینی شود که در این راستا گام‌های اساسی و متفاوت با گذشته برداشته شود چراکه متأسفانه درگذشته پول وارد استان شده است ولی در راستای شغل پایدار هزینه نشده است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.