آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
6

بازنشستگان همچنان در جهاد کشاورزی استان جولان می دهند…

  • کد خبر : 9103
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
بازنشستگان همچنان در جهاد کشاورزی استان جولان می دهند…
در حالی مجلس با تصویب قانون منع بکارگیری و یا تمدید خدمت بازنشستگان در سالهای گذشته برای احیای اشتغالزایی و حضور جوانان شایسته در چرخه مدیریت این قانون را مصوب کرد ولی همچنان برخی مدیران در کشور و خاصه استان از اجرای این قانون امتناع می کنند.

🔻 در حالی مجلس با تصویب قانون منع بکارگیری و یا تمدید خدمت بازنشستگان در سالهای گذشته برای احیای اشتغالزایی و حضور جوانان شایسته در چرخه مدیریت این قانون را مصوب کرد ولی همچنان برخی مدیران در کشور و خاصه استان از اجرای این قانون امتناع می کنند.

♦️ به گفته بسیاری از کارشناسان و نمایندگان مجلس اجرای این قانون تاثیر بسزایی در کاهش بیکاری و افزایش اشتغال جوانان دارد زیرا در حال حاضر بسیاری از پست های مدیریتی و جایگاه های شغلی توسط بازنشستگان در ادارات و نهادهای دولتی اشغال شده است.

♦️ یکی از این ادارات و سازمان های که از این قانون استکاف می کند سازمان جهاد کشاورزی استان است که با گذشت نزدیک به چهل سال از خدمت این نیروها همچنان علیرغم تاکید مانع بانشستگی این اشخاص شاهد جولان مدیران بازنشسته و ناکارآمد در این سازمان هستیم.

♦️ آیا در جمهوری اسلامی، جوانان و مدیران لایق کم داریم که باید همچنان این جریانات با تفکر و روش‌های قدیمی و سنتی بر این اداره ها و سازمان ها حکمفرما بشوند و افرادی زمام امور را در دست بگیرند که به‌ جای جوانان انقلابی و جهادی، فقط به دلیل داخل گردونه قدرت بودن، می‌توانند همچنان با فشار حکم گرفته و جریان ساز باشند

♦️ جای سوال است. معلوم نیست که نقش نهاد‌های نظارتی در ارتباط با قانون منع بکارگیری بازنشستگان چیست که یک مدیر تحت فشار جریانات خاص در بدنه دولت و خارج از وزارتخانه ها و بدون توجه به قوانین موضوعه وادار می‌شود بر خلاف میل باطنی، حکم صادر کند.

♦️ (طبق تبصره ) دستگاه‌های مشمول مکلفند ظرف مدت شصت روز از تاریخ ابلاغ این قانون، آن دسته از افرادی را که برخلاف مفاد این قانون به کار گرفته شده‌اند، از خدمت منتزع(جدا شده)  و با آنان تسویه‌حساب کنند. افراد مذکور نیز باید ظرف مهلت قانونی مقرر، سِمَت و پُست خود را ترک کنند. پرداخت هرگونه وجهی پس از این مهلت از هر محل و تحت هر عنوان در حکم تصرف غیرقانونی در اموال دولتی است. لیست اسامی اشخاص بازنشسته جهاد کشاورزی پیش مدیر کانال محفوظ می باشد. اگر تا چند روز دیگر با بازنشستگان تسویه نشوند لیست اسامی در همین کانال منتشر می شود.

✍️ رضا میرزایی

https://t.me/joinchat/AAAAAERFMFSwCFZT4K4KiQ
اخبار فوری وسری لرستان

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=9103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.