آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024
6
رضا مریدی رئیس سازمان بسیج رسانه:

آموزش رسانه‌ای به‌صورت تخصصی در دست اقدام قرار گرفت

  • کد خبر : 8987
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
آموزش رسانه‌ای به‌صورت تخصصی در دست اقدام قرار گرفت
رضا مریدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه در نظر دارد در هفته‌های آتی برنامه‌های دقیق و تخصصی آموزشی موردنیاز اصحاب رسانه را با استفاده از اساتید خبره در بخش‌های مختلف با حفظ پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت حضوری و عملی برگزار نماید

رضا مریدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه در نظر دارد در هفته‌های آتی برنامه‌های دقیق و تخصصی آموزشی موردنیاز اصحاب رسانه را با استفاده از اساتید خبره در بخش‌های مختلف با حفظ پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت حضوری و عملی برگزار نماید.
وی ادامه داد: در کنار برنامه‌های فوق دوره‌های مختلف آموزش خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی انجام خواهد شد.
مریدی در خصوص نقش مهم و مؤثر رسانه‌ها در حل مشکلات استان و ارائه راهکارهای مختلف در حوزه‌های فرهنگی به نهادهای مربوط تأکید نموده و بر حفظ اتحاد و انسجام جریان سازی رسانه‌ها در پیگیری مطالبات به‌حق مردم از مسئولین تأکید و همچنین وی اظهار داشت: بسیج رسانه با تمام توان از خبرنگاران و رسانه‌های مطالبه گر حمایت خواهد نمود.
وی برگزاری تورهای رسانه‌ای بسیج رسانه را برای خبرنگاران جهت بازدید از پروژه‌های استان را از اهم برنامه‌های خود دانسته و به‌زودی این تورهای رسانه برقرار خواهند شد.
مریدی همچنین بر حفظ شان خبرنگاران در برخورد با خبرنگاران تأکید نموده و از اینکه بلافاصله با انتشار خبر انتقاد صحیح از عملکرد یک مسئول خبرنگار در چرخه شکایت قرار می‌گیرد انتقاد نموده و گفت: چنانچه شکایتی هم باید صورت بگیرد باید از طریق هیات منصفه مطبوعات مطرح گردد.
مسئول بسیج رسانه موضوع هماهنگی مسئولان استان را جهت ایجاد فعالیت‌های جریان سازی خبری لازم دانسته و عنوان نمودن چنانچه دستگاهی می‌خواهد در مورد خاصی که مربوط به مردم هست اقدامی انجام دهد بهتر است از قبل برای رسانه‌ها کاملاً شفاف‌سازی نمایند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=8987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.