آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
4

پایان رقابت های دو همگانی یادواره ۶۳۰۰ شهید لرستان در رومشکان

  • کد خبر : 8948
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
پایان رقابت های دو همگانی یادواره ۶۳۰۰ شهید لرستان در رومشکان
مسابقات بزرگ دو همگانی یادواره ۶۳۰۰ شهید لرستان با معرفی برترین ها، در رومشکان به کار خود پایان داد.

مسابقات بزرگ دو همگانی یادواره ۶۳۰۰ شهید لرستان با معرفی برترین ها، در رومشکان به کار خود پایان داد.

به گزارش همای سعادت، مسابقات بزرگ دو همگانی یادواره ۶۳۰۰ شهید لرستان در روزهای ۱۴ و ۱۵ آبان ماه با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار در بخش پسران و ۱۰۰ ورزشکار در بخش دختران به میزبانی شهرستان رومشکان برگزار شد و با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

سیاوش سپهوند رئیس هیات دو و میدانی استان گفت: این مسابقات در جهت محرومیت‌زدایی شهرستانهای کمتر توسعه یافته و با هدف استعدادیابی در رشته دو صحرانوردی و استقامت برگزار شد.

سپهوند یادآور شد: به عنوان کمیته استعدادیابی و رده‌های پایه فدراسیون به سراغ مناطق محروم رفته ایم به جای اینکه این شهرستان محروم از ظرفیت های مرکز بهره ببرند ما به سراغ آنها رفته ایم.

امید آقایی سهرابوند رییس هیات دو و میدانی رومشکان هم، سردار شهید سلیمانی را نماد مرد میدان عمل عنوان کرد و گفت: امیدواریم ما هم با الگو گرفتن از او و برگزاری این مسابقات، توانسته باشیم
خدمت خوبی به جامعه دو و میدانی استان و کشور کرده باشیم و در راستای تشویق جوانان به ورزش همگانی گام اساسی برداشته باشیم.

در پایان این مسابقات، در بخش پسران، میعاد گودرزی، آرش باقرزاده، امیر محمد آقاجان، آتیلا نقدی نژاد ،محمدرضا متقی و نیما شیراوند بعنوان نفرات اول تا ششم رده سنی جوانان و در رده بزرگسالان ، محمد شیرزادی، احمد بیرانوند، علی امرایی، سبحان قاسمی، علی میرزا صفر بیرانوند و رضا پورمند به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در بخش دختران هم، مبینا خیاط ،یلدا کلهر، فرنوش چراغی، فاطمه سوری، کینا شفیع پور و یسرا شیراوند در رده ی سنی جوانان و مرضیه کمره، فاطمه نوری، راحیل قربانی، فاطیما سوری، نیلوفر سوری و زهرا سوری در رده ی بزرگسالان، به عنوان نفرات برتر، معرفی شدند.

گفتنی است، مدرسه دو ومیدانی امید رومشکان نیز همزمان با این مسابقات افتتاح شد و آقایی سهرابوند، زمین شخصی خود را به پرتاب وزنه شهرستان اختصاص داد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=8948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.