آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
0
جلسه هماهنگی:

برگزاری جلسه هماهنگی روز انس با طبیعت (سیزده فروردین) در استان لرستان

  • کد خبر : 21673
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۳:۵۴
جلسه هماهنگی ستاد روز انس با طبیعت با حضور مدیرکل، معاونین و روئسای ادارات ستادی در محل دفتر مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان، جلسه هماهنگی ستاد روز انس با طبیعت در تاریخ ١۴٠٢/٠١/٠٧ با حضور علی سالاروند مدیرکل، معاونین و روئسای ادارات ستادی در محل دفتر مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان برگزار شد.

جلسه هماهنگی ستاد روز انس با طبیعت با حضور مدیرکل، معاونین و روئسای ادارات ستادی در محل دفتر مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان، جلسه هماهنگی ستاد روز انس با طبیعت در تاریخ ١۴٠٢/٠١/٠٧ با حضور علی سالاروند مدیرکل، معاونین و روئسای ادارات ستادی در محل دفتر مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا سالاروند مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان ضمن تبریک سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به ورود بسیار زیاد جمعیت به طبیعت در روز ١٣فروردین، باید برنامه‌ریزی لازم برای حفاظت هر چه بهتر از طبیعت انجام شود.

سالاروند افزود: استفاده صحیح از طبیعت و محیط زیست وظیفه‌ای همگانی است و محیط زیست بستر حیات همه موجودات زنده از جمله انسان، گیاهان و جانوران است و انسان به عنوان اشرف مخلوقات می‌بایست ضمن پاس داشت نعمات الهی حقوق سایر زیست مندان را هم محترم بشمارد.

وی گفت: لازمه حفظ طبیعت علاوه بر همکاری عموم مردم و طبیعت دوست، همکاری دستگاه‌های متولی و اجرایی از جمله شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها است که در این صورت میتواند نویدبخش حفاظت بیشتر و بهتر از محیط زیست و منابع طبیعی باشد.

سالاروند افزود: ١٣ فروردین به دلیل حضور مردم و مسافران در طبیعت و تفرج گاه‌ها، حجم زیادی پسماند تولید می‌شود که بازگرداندن آن‌ها توسط مردم و مدیریت و انتقال آن توسط شهرداری و دهیاری‌ها به محل‌های دفن پسماند شهری‌ طبق ماده ۷ قانون مدیریت پسماند مورد انتظار می‌باشد.

سالاروند مدیریت سبزه های نوروز و همچنین عدم رهاسازی ماهی‌های قرمز را در رودخانه ها و انهار به دلیل امکان انتقال بیماری به ماهی‌های بومی رودخانه‌های استان را ضروری دانست و لازمه این کار را معرفی محل‌های بسته توسط شهرداری‌ها در سطح شهرها و اطلاع رسانی در این زمینه دانست.

در پایان این جلسه برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری هر چه بهتر روز انس با طبیعت به منظور حفاظت بهتر از محیط زیست توسط اعضا حاضر در جلسه مطرح و مصوب گردید.

🔹 روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=21673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.