آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
2
نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد:

: استاندارد حافظ ایمنی و سلامت مردم

  • کد خبر : 8828
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۲۳
: استاندارد حافظ ایمنی و سلامت مردم
به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان لرستان، حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی در دیدار با مدیر کل و کارکنان استاندارد استان تاکید کرد: رقابت در عرصه تولید و اقتصاد و همچنین تامین ایمنی و سلامت مردم در گرو فعالیت های سازمان ملی استاندارد است.

🔹به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان لرستان، حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی در دیدار با مدیر کل و کارکنان استاندارد استان تاکید کرد: رقابت در عرصه تولید و اقتصاد و همچنین تامین ایمنی و سلامت مردم در گرو فعالیت های سازمان ملی استاندارد است.

🔹نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: نظارت بر تولید از جمله وظایف سازمان ملی استاندارد است و برای ورود به عرصه های جهانی نیازمند رعایت و نظارت جدی استاندارد بر روند تولید محصولات می باشد.

🔹وی بیان کرد: استاندارد از واردات و صادرات کالاهای بی کیفیت جلوگیری به عمل می آورد و نقش موثری در ارتقای تولید داخل دارد.

🔹حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی در ادامه افزود: پشتیبانی و مانع زدایی ها برای رونق تولید، نیازمند تولید کالاهای استاندارد می باشد.

🔹نماینده ولی فقیه در استان در پایان ضمن تقدیر از تلاش کارکنان اداره کل استاندارد استان، خواستار نظارت جدی استاندارد در بحث کم فروشی و توزین اقلام مصرفی مردم در جامعه شد.

🔹مرضیه قنبریان مدیرکل استاندارد لرستان در این دیدار به ارایه گزارش عملکرد اداره کل پرداخت و افزود: وظایف و مسئولیت های اداره کل استاندارد، گستردگی فراوانی دارد و سعی شده است علیرغم کمبود نیروی کارشناسی، استاندارد سازی و نظارت بر واحدهای تولیدی و خدماتی، کنترل مراکز صنفی، ارزیابی انطباق و نظارت بر میزان فروشی و … با توجه به برنامه های عملیاتی و سیاست های سازمان ملی استاتدارد ایران، با جدیت بیشتری انجام شود.

🔹وی اظهار کرد: نقش مردم و مطالبه گری آنها در رابطه با استاندارد بسیار مهم است و لازم است همه مسئولین و دست اندرکاران و به ویژه ائمه جمعه، در ترویج فرهنگ استاندارد نقش موثر خود را ایفا کنند.

🔹در این دیدار که ظهر روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه در دفتر امام جمعه برگزار شد، معاونین و روسای برخی ادارات نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=8828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.