آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
6

قدردانی جامعه ورزش لرستان از رئیس قوه قضائیه به خاطر انتصاب دکتر خدائیان به سمت رئیس سازمان بازرسی کل

  • کد خبر : 8748
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
قدردانی جامعه ورزش لرستان از رئیس قوه قضائیه به خاطر انتصاب دکتر خدائیان به سمت رئیس سازمان بازرسی کل

  جامعه ورزش لرستان  متشکل از هیلت های ورزشی، قهرمانان ملی وورزشکاران استان لرستان در پیامی با تبریک انتصاب دکتر ذبیح الله خداییان ، به سمت رئیس سازمان بازرسی کل کشور از رئیس معزز قوه قضائیه به دلیل این انتصاب فرخنده و مبارک قدر دانی کردند. در پیامی فوق با تبریک انتصاب  دکتر خدائیان  به […]

 

جامعه ورزش لرستان  متشکل از هیلت های ورزشی، قهرمانان ملی وورزشکاران استان لرستان در پیامی با تبریک انتصاب دکتر ذبیح الله خداییان ، به سمت رئیس سازمان بازرسی کل کشور از رئیس معزز قوه قضائیه به دلیل این انتصاب فرخنده و مبارک قدر دانی کردند.

در پیامی فوق با تبریک انتصاب  دکتر خدائیان  به سمت رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حفظ سمت سخنگوی قوه قضائیه از طرف حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای، آمادگی کامل جامعه ورزش  را برای اجرای سیاست‌ها و تدابیر رییس جدید سازمان بازرسی کل کشور اعلام کردند.

متن پیام جامعه ورزش بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی‌اژه‌ای دامت توفیقاته

ریاست محترم قوه قضاییه

سلام علیکم

باصلوات بر حضرت محمد و آل محمد، انتصاب شایسته دکتر خدائیان از نیروهای توانمتد وعلمی لرستانی  را به ریاست سازمان بازرسی کل ازطرف رئیس قوه قضائیه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

سوابق درخشان دکتر خدائیان در نظام مقدس اسلامی به ویژه سنگر قضا و برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی و اجرای قانون با برپایی دادگاه های عادلانه و نیز توانمندی‌ها و اشراف کامل وی به چالش‌ها و ظرفیت‌های عدلیه، موجب اعتماد رئیس قوه قضائیه به دکتر خدائیان با انتصاب فردی خوشنام از بدنه قوه قضائیه به ریاست آن گردید و تداوم‌بخش امید در گسترش سرمایه اجتماعی ایجاد شده در دوران تحول این سازمان حساس ومهم شد.

جامعه اسلامی بسیج ورزش ،و جمعی از قهرمانان بین المللی لرستان ، ضمن اعلام آمادگی کامل برای اجرای سیاست‌ها و تدابیر حضرتعالی در پیشبرد اهداف عالیه قوه و این سازمان به منظور نظارت موثرتر بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه‌های اجرایی کشور، دوام توفیق بیش از پیش جنابعالی ودکتر خدائیان را در پرتو عنایات حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه از خداوند منان خواستارم.

جمعی از رواسای هیات های ورزشی وقهرمانان ملی لرستان

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=8748

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.