آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
2

پیام تبریک خبرنگاران و هنرمندان در انتصاب دکتر ذبیح الله خدائیان به سمت رئیس سازمان بازرسی کل کشور

  • کد خبر : 8739
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
پیام تبریک خبرنگاران و هنرمندان در انتصاب  دکتر ذبیح الله خدائیان به سمت رئیس سازمان بازرسی کل کشور

  جمعی از خبرنگاران و اصحاب هنر استان لرستان در پیامی انتصاب دکتر ذبیح الله خدائیان  را به عنوان رئیس سازمان بازرسی کل کشور تبریک گفتند؛ در این پیام که نسخه ای از آن به دفتر خبرگزاری ها و رسانه های خبری استان ارسال شده آمده است؛ بسم الله الرحمن الرحیم برادر ارجمند جناب دکتر […]

 

جمعی از خبرنگاران و اصحاب هنر استان لرستان در پیامی انتصاب دکتر ذبیح الله خدائیان  را به عنوان رئیس سازمان بازرسی کل کشور تبریک گفتند؛

در این پیام که نسخه ای از آن به دفتر خبرگزاری ها و رسانه های خبری استان ارسال شده آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب دکتر ذبیح الله خدائیان

با سلام و تحیات

انتصاب بجا و شایسته جنابعالی با حکم حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای، رئیس محترم دستگاه قضا ، بر مسند مديريت عالی دستگاه نظارتی و بازرسی که براساس سوابق درخشان و ارزشمند علمی و عملی حضرتعالی در حوزه مسایل قضایی و اشرافیت به موضوعات مختلف این حوزه و نشان از لیاقت ، شایستگی و توانمندی شما دارد را صمیمانه تبریک و تهنیت می گوییم .

این انتصاب به طور قطع در راستای ارتقا بیش از پیش دستگاه قضایی و مبارزه با فساد و رانت خواری به ویژه در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب موثر است.

تدبیر، درایت ، تجربیات و اشراف جنابعالی به مباحث و مسایل حقوقی و موضوعات مرتبط با دستگاه قضا به طور قطع و یقین ظرفیتی ارزشمند و گرانبها در کشور در جهت پیشبرد منویات مقام معظم رهبری است که می تواند تحولی عظیم در زمینه رونق تولید و ایجاد اشتغال ایجاد کند .

امید است در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از نایب برحقش مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) در سنگر مهم و حساس قضاوت و رواج عدالت در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ولایتمدار موفق ، سربلند و پیروز باشید .

برای حضرتعالی از درگاه خداوند متعال سلامتی ، موفقیت ، عزت و سرفرازی آرزومندیم.

گفتنی است دکتر خداییان کلیه مراحل قضایی و مدیریتی را به صورت سلسه مراتبی طی کرده و دارای سمت‌هایی از جمله معاون دادستان، رئیس شعبه دادگاه بدوی و رئیس دادگاه تجدیدنظر، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان، قائم مقام رئیس کل دادگستری استان و نهایتا رئیس کل دادگستری استان‌های لرستان و فارس، معاون حقوقی قوه قضاییه بوده است. وی هم اکنون معاون رئیس قوه قضاییه، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور وسخنگوی قوه قضائیه می‌باشد.

جمعی از خبرنگاران و اصحاب هنر استان لرستان

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=8739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.