آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
7

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان :هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از تولیدات داخل، فرهنگ سازی در مصرف کالای ایرانی و شناسایی محصولات تولید داخلی است

  • کد خبر : 8684
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان :هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از تولیدات داخل، فرهنگ سازی در مصرف کالای ایرانی و شناسایی محصولات تولید داخلی است
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از تولیدات داخل، فرهنگ سازی در مصرف کالای ایرانی و شناسایی محصولات تولید داخلی می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک ،بختیار رازانی روز شنبه در حاشیه افتتاح دومین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط لرستان اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از تولیدات داخل، فرهنگ سازی در مصرف کالای ایرانی و شناسایی محصولات تولید داخلی می‌باشد.

وی گفت: همچنین حمایت از کسب و کارهای خرد و متوسط در قالب خوشه های مختلف کسب و کار در لرستان از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط می باشد.

وی بیان کرد: این نمایشگاه با هدف فرهنگ سازی مصرف تولیدات داخلی و کمک به توسعه بازار صنایع کوچک به شکلی که درون استان حداقل با پتانسیل‌های این بخش آشنا شوند و معرفی محصولات تولیدی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: بیش از ۱۰۰ واحد صنعتی در این نمایشگاه شرکت کردند همچنین اولین نمایشگاه پس از شیوع ویروس کرونا و دومین نمایشگاه در پنج سال اخیر به عنوان نمایشگاه توانمندی‌های استان می باشد.

رازانی اظهار کرد: از تمامی واحدهای صنعتی فعال در لرستان در این نمایشگاه در قالب صنایع غذایی، پوشاک، مواد شیمیایی، عسل، فرش و گلیم استقبال شده است.

دومین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط لرستان روز شنبه با حضور علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی لرستان افتتاح شد.

این نمایشگاه از هشتم تا چهاردهم آبان ماه برپا می‌باشد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=8684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.