آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱۹ تیر , ۱۴۰۳ 3 محرم 1446 Tuesday, 9 July , 2024
8

رئيس هيات دوميداني لرستان خبر داد: سرمايه گذاري باشگاه پلمير خليج فارس در دوميداني پايه/فردا، آغاز مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در خرم‌آباد

  • کد خبر : 8316
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
رئيس هيات دوميداني لرستان خبر داد: سرمايه گذاري باشگاه پلمير خليج فارس در دوميداني پايه/فردا، آغاز مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در خرم‌آباد

سیاوش سپه‌وند عصر امروز  گفت: همه تهمیدات لازم برای برگزاری مسابقات قهرمانی  دو ميداني باشگاه‌های کشوردررده نوجوانان وجوانان دختر و پسر در خرم‌آباد فراهم است. به گزارش پايگاه خبري و تحليلي طلوع افلاك ،وی افزود: این رقابت‌ها در ۲۶ و۲۷ مهرماه  در بخش پسران و در ۲۹ و۳۰ مهرماه نیز در بخش دختران تحت عنوان […]

سیاوش سپه‌وند عصر امروز  گفت: همه تهمیدات لازم برای برگزاری مسابقات قهرمانی  دو ميداني باشگاه‌های کشوردررده نوجوانان وجوانان دختر و پسر در خرم‌آباد فراهم است.

به گزارش پايگاه خبري و تحليلي طلوع افلاك ،وی افزود: این رقابت‌ها در ۲۶ و۲۷ مهرماه  در بخش پسران و در ۲۹ و۳۰ مهرماه نیز در بخش دختران تحت عنوان کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان در ورزشگاه جهان پهلوان تختی خرم‌آباد برگزار می‌شود.

رئیس هیات دو و میدانی لرستان با بیان اینکه ۵۰۰  ورزشکار، مربی، داور و کادر فنی در این مسابقات حضور خواهند داشت، تصریح کرد: ۲۵۰ نفر در بخش پسران و ۲۵۰ نفر دیگر نیز در بخش دختران  در قالب ۱۵ تیم در این رقابت‌ها حضور دارند.

سپه‌وند با بیان اینکه تیم باشگاه پلمير خليج فارس در دو بخش دختران و پسران با حضور ۵۰ ورزشکار در این مسابقات شرکت می‌کند، ادامه داد: برگزاری  این مسابقات به عنوان انتخابی تیم ملی نوجوانان جهت  شرکت در مسابقات آسیایی کویت در اسفند ماه سال جاری است.

وی با بیان اینکه تیم‌های لیگ برتری کشور در این مسابقات حضور خواهند داشت، خاطرنشان کرد: ۱۰ باشگاه برتر کشور مانند مس سرچشمه ، سپاهان، دانشگاه آزاد و… در این مسابقات حضور می‌یابند.

سپه‌وند با بیان اینکه این رقابت‌ها به صورت زنده از شبکه استانی نیز پخش خواهند شد، گفت: این چهارمین میزبانی است که توسط هیات دو و میدانی لرستان انجام می‌شود.

رئیس هیات دو و میدانی لرستان، رونمایی از وسایل تخصصی هیات دو و میدانی لرستان را از دیگر برنامه‌‎های این مسابقات عنوان کرد و یادآور شد: از حمایت‌های  مدیرکل ورزش وجوانان لرستان، ریاست فدراسیون دو و میدانی، دکتر رحمتی مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس، بسیج ورزشکاران سپاه ابوالفضل(ع) لرستان و روسای هیات‌های شهرستانی تقدیر می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=8316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.