آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ 27 ذو الحجة 1445 Wednesday, 3 July , 2024
7

به خط شدن دلالان سیاسی ورسانه ای برای پست فروشی و تغییر مدیران

  • کد خبر : 8074
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
به خط شدن دلالان سیاسی ورسانه ای برای پست فروشی و تغییر مدیران
خط شدن دلالان سیاسی ورسانه ای برای پست فروشی و تغییر مدیران/آقای استاندار مراقب مدیران ودلالان آفتاب پرست باشید 🔹فعالیت شبانه روزی جاسوسان چند جانبه در تغییرات احتمالی مدیران 🔹با حضور اولین استاندار بومی در لرستان وشناخت از نقاط قوت وضعف استان در دولت مردمی،ایران قوی شاهد تغییرات وشیب ملایم صعودی در توسعه باشیم.

به خط شدن دلالان سیاسی ورسانه ای برای پست فروشی و تغییر مدیران/آقای استاندار مراقب مدیران ودلالان آفتاب پرست باشید
🔹فعالیت شبانه روزی جاسوسان چند جانبه در تغییرات احتمالی مدیران
🔹با حضور اولین استاندار بومی در لرستان وشناخت از نقاط قوت وضعف استان در دولت مردمی،ایران قوی شاهد تغییرات وشیب ملایم صعودی در توسعه باشیم.
🔹ولی اخبار خوشایندومطبوعی از تغییرات آتی در بدنه مدیران ارشد،میانی ومدیران کل استان به گوش نمی رسد.
🔹در همه دولت ها،دلالان وچسبیده های سیاسی آفت جدی برای همهدعقب ماندگی های تاریخی برای منافع حزب وجیب خود بوده وجدیدا برخی دوستان رسانه ای بدجوری برخی به اصطلاح مدیران ناکار آمد،ضعیف وبی برنامه را صرفا به دلیل حضور در ستادهای آیت الله رئیسی در حال رایزنی برای جلب نظر استانداردر ابقا وتصدی در پست های کلیدی هستند.
🔸این روزها که بازار شایعه تغییرات در ادارات کل و نهادها داغ است برخی‌ها بدجوری در مخمصه قرار گرفته‌اند. از یک طرف به هزار و یک دلیل مدیون مسئولین فعلی هستند و نمی‌توانند از مدح و ثنا و هواداری از آن‌ها امتناع نمایند. از طرف دیگر در تخریب چهره‌های مطرح برای تصدی مسئولیت‌ها با عصا حرکت می‌کنند و از سرنوشت فردای خود و از دست دادن کار و شغل نصف و نیمه‌ای که دارند،، سخت نگران می‌شوند.
🔸عده ای هم که ید طولانی در اجرای نقش‌های چند جانبه دارند. موتور این کار را روشن کرده و تخته گاز به سمت جلو حرکت می‌کنند. صبح همراه با دوستان در اتاق مسئول فعلی برنامه می‌دهند و برای تخریب چهره‌ها نقشه می‌کشند و بعد از ظهر به حضور رقبا مشرف می‌شوند و ارزان اطلاعات می‌فروشند و خود را حامی دوآتشه معرفی می‌کنند تا در صورت تحقق تغییرات، موقعیت از دست ندهند.
🔸تا زمانی که مسئولان و کسانی که قرار است در آینده به مسئولیت برسند به این قبیل افراد اهمیت داده و پای صحبت آن‌ها بنشینند بساط چند چهر گی و آدم فروشی و زیراب زنی در منطقه جمع نخواهد شد. دلالان انتخاباتی، واسطه‌های چند چهره، خود بزرگ بین‌های منفعت طلب و زیاده خواهان فرصت طلب هیچ وقت نمی‌توانند حامیانی قابل اعتماد باشند.
🔸مسئولین و فعالان عرصه سیاست با بی‌محلی به این قبیل افراد که شناخته شده هستند می‌توانند در ناامید کردن آن‌ها در راه رسیدن به هدف مؤثر عمل نمایند. مدح و هجو و سکوت و خنده و گریه آن‌ها همه منشأیی جز خیانت و منفعت طلبی نداشته و نخواهد داشت.
🔸شاعری، توانگری را مدح کرد، هیچ صله‌ای دریافت نکرد، پس هجو کرد، توانگر او را هیچ نگفت.
روز دیگر شاعر بر دروازه او رفت و نشست.
توانگر گفت: ‌ای شاعر، مدح کردی، هیچ تو را ندادم، هجو کردی، هیچ نگفتم، حالا چرا اینجا نشسته‌ای؟
گفت: حالا می‌خواهم که اگر بمیری، مرثیه تو بگویم.
✍️محمود داودی نژاد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=8074

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.