آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ 25 ذو الحجة 1445 Monday, 1 July , 2024
5

خادمی درسکانس آخر

  • کد خبر : 8060
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
دوشنبه هفته گذشته سرانجام نمایش خادمی به پرده‌ی آخر رسید تا دوره مدیریت یکی از ضعیف‌ترین استانداران لرستان به سر آید. حالا پرده‌ پایانی نمایش به جای اینکه تماشاگران را به وجد بیاورد و احساس قدرشناسی را در آنان برانگیزد، آنان را به کشیدن آهی واداشت تا شاید خستگی و درماندگی یک دوره رکود و عقب‌گرد را از تن بیرون کنند

دوشنبه هفته گذشته سرانجام نمایش خادمی به پرده‌ی آخر رسید تا دوره مدیریت یکی از ضعیف‌ترین استانداران لرستان به سر آید. حالا پرده‌ پایانی نمایش به جای اینکه تماشاگران را به وجد بیاورد و احساس قدرشناسی را در آنان برانگیزد، آنان را به کشیدن آهی واداشت تا شاید خستگی و درماندگی یک دوره رکود و عقب‌گرد را از تن بیرون کنند.

🔷خادمی علیرغم نامش برای مردم لرستان خادمی نکرد و با انتخاب معاونین ضعیف بخصوص در معاونت‌های هماهنگی امور عمرانی و هماهنگی امور اقتصادی که طی چهارسال گذشته تنها افتخار آفرینی ایشان در کسب رتبه اول شاخص فلاکت بود، لرستان را به یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور حتی بیشتر از آنچه که در گذشته بود تبدیل کرد.

🔷 سیل سال‌های ۹۷ و ۹۸ و ساخت‌وسازهایی که علم مهندسی را بی اعتبار کرد و از جمله آن‌ها می‌توان به پل ساحلی خرم‌آباد که میلیارد تومان به دولت و مردم ضرر وارد کرد، پل مسیر الشتر خرم آباد، پل ابتدای ۶۰ متری خرم‌آباد، رانش جاده خرم‌آباد بروجرد، پروژه‌های مسیر پلدختر خرم‌آباد و شهرستان خرم‌آباد و ده‌ها شاهکار عمرانی و معماری در استان همه و همه از جمله مدال‌هایی است که خادمی می‌تواند بر سینه بیاویزد و سال‌ها به آن افتخار کند.

🔷 در کنار مدیران ضعیف و مسئولین ناپاسخگو که در سایه خادمی رشد کردند، پروژه‌های دیگری که یکی پس از دیگری تعطیل شد، بلاتکلیفی پروژه‌های صنعتی همچون پارسیلون، چرم و پوست، ماشین‌سازی، پرس، یخچال‌سازی، فولاد خرم آباد، فولاد ازنا، آب معدنی گهر، بندر خشک، منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد و بروجرد و ده‌ها واحد تولیدی و خدماتی دیگر که تعطیل شده و یا مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت شدند درکنار واحدهایی که به تملک بانک‌های استان درآمدند، از جمله دیگر افتخاراتی است که خادمی و تیمش در لرستان کسب کردند.

🔷 مصوبات صرفاً کاغذی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که مسکوت ماند و ضمانت اجرایی نداشت نیز از جمله صدها جلسه و مصوبه‌ای بود که خادمی از خود بر چای گذاشت تا اینک این میراث شوم برای جایگزین او در استانداری لرستان باقی بماند.

آری خادمی نباید انتظار می‌داشت که در پرده آخر صدای تشویق حضار به گوشش برسد. او بدون خدمت رفت و هرچند این چهارسال بارها گفتیم و نشنید، دین مردم مظلوم لرستان بر گردن مجموعه ایشان ماند تا شاید در پیشگاه عدل الهی به آن رسیدگی شود.

🔷” اما انسان به امید زنده است و برخلاف همه کسانی که دست به قلم شدند و از مشکلات و موانع و فرص

  • ت‌های لرستان برای دکتر زیویار سیاهه نوشتند، به ایشان عرض می‌کنیم که از همین امروز به خاطر داشته باشند که دوره مسئولیت‌شان به سرعت خواهد گذشت و به زودی خود را در مقام پاسخگویی یک دوره دیگر از
  • لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=8060

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.