آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
5

استاندار جدید لرستان و هزار راه نرفته…

  • کد خبر : 7825
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲
استاندار جدید لرستان و هزار راه نرفته…
اشاره : استان لرستان با حدود29 هزار کیلومتر مربع وسعت و حدود 2 میلیون نفر جمعیت؛ دارای9 نفر نماینده در مجلس شورای اسلامی است؛ اما جسارتا و با عرض پوزش فراوان؛ متاسفانه این عزیزان نماینده؛ شخصیت‌هایی حزبی ؛ ملی و جهانی نیستند و هیچ کدام از نمایندگان فعلی استان لرستان تاکنون وزیر نبوده و در تهران؛ سمت و مسئولیت مهم و تاثیرگذاری نداشته اند. این موضوع مهم؛ کار استاندار جدید لرستان را بسیار سخت می‌کند.؟!؟

اشاره : استان لرستان با حدود۲۹ هزار کیلومتر مربع وسعت و حدود ۲ میلیون نفر جمعیت؛ دارای۹ نفر نماینده در مجلس شورای اسلامی است؛ اما جسارتا و با عرض پوزش فراوان؛ متاسفانه این عزیزان نماینده؛ شخصیت‌هایی حزبی ؛ ملی و جهانی نیستند و هیچ کدام از نمایندگان فعلی استان لرستان تاکنون وزیر نبوده و در تهران؛ سمت و مسئولیت مهم و تاثیرگذاری نداشته اند. این موضوع مهم؛ کار استاندار جدید لرستان را بسیار سخت می‌کند.؟!؟

با این مقدمه؛ لازم است که توجه استاندار محترم لرستان را دلسوزانه به چند نکته جلب نماییم. آنچه که برای استاندار لرستان؛ یک سم مهلک قلمداد می‌شود؛ همانا محافظه کاری و افتادن در دام روزمرگی و انجام کارهای پیش پا افتاده و جلسات متعدد بی خاصیت است. قطعا استاندار محترم می‌بایست ره صد ساله را یک شبه طی کند؛ چرا که فرصت آزمون و خطا نیست و تمام وجهه همت ایشان می‌بایست متمرکز بر جهش اقتصادی لرستان باشد. تنها راه رفع محرومیت لرستان جذب و توسعه سرمایه گذاری های داخلی و خارجی است و استاندار محترم در قواره و هیبت یک پدر معنوی میبایست از چنان قدرت تاثیر و نفوذی در ارکان کشور برخوردار باشد که علی الدوام لرستان زرخیز را در کانون توجه دولتمردان قرار دهد. یک بار برای همیشه استاندار باید تمام قد از تمامیت لرستان در ابعاد مختلف حمایت قاطعانه و مدبرانه نماید و به محض عدم تحقق خواسته های به حق استان سریعا استعفا نموده و در اوج خداحافظی نماید؟!؟ . جناب آقای احمدی نژاد در طول ۸ سال به هر استان تقریبا ۳ بار سفر کرده اند؛ فلذا قبلا تمام هست ها و بایدها؛ مشکلات؛ چالش‌ها؛ نیازها و… احصاء شده و مکتوب وجود دارند. نقشه راه عملیاتی کردن و تحقق آن خواسته ها و نیازهای استان قطعا با تشکیل یک ساختار هوشمند متخصص مقتدر به عنوان اتاق فکر جذب و حمایت از سرمایه گذاری متصور خواهد بود. استاندار لرستان به شدت باید از رانت و سهم خواهی و قبیله گرایی و سفارشی کار کردن و… پرهیز کند. هر شهر ؛ ظرفیت و استحقاق هر چه را دارد باید سریعا برایش کاری کرد کارستان و تمام. در صورت استقبال استاندار محترم سایر موارد بدون چشمداشت و به نحو مقتضی به استحضار خواهد رسید.
والعاقبه للمتقین.

حسن خسروی

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=7825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.