آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
3

لرستان استانداری در قامت وزیر می خواهد نه بخشدار/وزارت کشورمرتکب گناه نابخشودنی نشود

  • کد خبر : 7666
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱
لرستان استانداری در قامت وزیر می خواهد نه بخشدار/وزارت کشورمرتکب گناه نابخشودنی نشود

نماینده مردم خرم آباد وچگنی گفت:لرستان استانداری در قامت وزیر می خواهد نه بخشدار امیدواریم وزارت کشورمرتکب گناه نابخشودنی نشود. به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک، دکتر مرتضی محمودوند نماینده مردم شریف خرم آباد و چگنی وی در گفت‌وگویی پیرامون موضوع تعیین استاندار لرستان گفت: متاسفانه هر کس که رفت و آمدی به ستادهای […]

نماینده مردم خرم آباد وچگنی گفت:لرستان استانداری در قامت وزیر می خواهد نه بخشدار امیدواریم وزارت کشورمرتکب گناه نابخشودنی نشود.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک، دکتر مرتضی محمودوند نماینده مردم شریف خرم آباد و چگنی وی در گفت‌وگویی پیرامون موضوع تعیین استاندار لرستان گفت:

متاسفانه هر کس که رفت و آمدی به ستادهای انتخاباتی داشته است به تکاپو افتاده و شبانه روز در حال دید و بازدیدهای سیاسی است تا شاید بتواند بر کرسی استانداری لرستان تکیه بزند.

این در حالی است که با پیگیری‌های نمایندگان استان و مطالبه‌گری تمام قد فعالان سیاسی اجتماعی بحث استانداری ویژه لرستان مطرح شده است و رئیس جمهور محترم مصمم است که ان شاالله تحولات مهم و ملموسی در استان لرستان رقم بخورد.

چنانچه این وعده دولت محقق شود و استانداری لرستان به استانداری ویژه ارتقا پیدا کند طبیعتاً فرصت ها و بسترهای قابل ملاحظه‌ای خلق خواهد شد اما هرکسی توان به ثمر رساندن این ظرفیت را ندارد و اگر همچون ادوار خیانت بار گذشته استانداری ضعیف منصوب شود حکایت سپردن مسئولیت های بزرگ به افراد کوچک خواهد بود.

اما گویا وزارت کشور بنا دارد با خطایی نابخشودنی بار دیگر لرستان مظلوم را قربانی جریانات فرصت طلب کند. افرادی که به لحاظ مراتب اجرایی مسئولیت یک بخشداری را هم در کارنامه ندارند چگونه می خواهند قدمی برای این مردم مظلوم بردارند؟

رئیس جمهور محترم پیش از انتخابات به لرستان سفر کردند و از نزدیک مشکلات بی حد و حصر این مردم را دیدند و در صحن علنی مجلس سخن از محرومیت لرستان،سیستان و بلوچستان و خوزستان به میان آوردند و بارقه های امید را در دل مردم ما روشن کردند اما چرا برای سیستان و بلوچستان و خوزستان استاندارانی تعیین شده که سابقه وزارت دارند اما برای لرستان فعالان ستاد های انتخاباتی معرفی می شوند؟

بیش از دو ماه است که نمایندگان لرستان، نخبگان، متنفذین اجتماعی و عموم رسانه ها با طلایه داری حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده معزز رهبر انقلاب موضوع استاندار قوی و ملی را مطرح می‌کنند و این خواسته را به طرق مختلف به گوش تصمیم‌گیران رسانده‌اند، اگر چیزی غیر از این شود ضمن آنکه توهین به همه مردم است آقایان باید در پیشگاه الهی هم پاسخگو باشند.

بحث این نیست که فلانی حتما باشد و فلانی اصلا نباید باشد، موضوع ما خود فرد نیست بلکه ویژگی هایی است که آن فرد باید داشته باشد و در این خصوص ساعت ها بحث و تبادل نظر شده است.

ما به عنوان نمایندگان مردم در مقام مشورت و پیشنهاد و پس از رای گیری بین چند گزینه واجد شرایط نهایتا نام و رزومه سه نفر را برای دولت محترم ارسال کردیم و هر سه نفر سوابق و شاخصه های قابل ملاحظه ای دارند و به جرات می توان گفت قابلیت بالاتر از وزارت را دارند ، این عزیزان در حال حاضر جایگاه حاکمیتی دارند.

اینکه شیفتگان خدمت با اکانت های جعلی افرادی را در فضای مجازی اجیر کرده اند تا فضا را به گونه ای جلوه دهند که مثلا محمودوند موضعی ناصحیح و جانبدارانه گرفته است مرا یاد سابقه درخشان آن ها در جعل اسناد و سو استفاده از نام و نشان ایثارگران می اندازد که در مکتب یک وزیر فقید آموخته اند. دوست ندارم مساله را بیشتر باز کنم.

مردم عزیز مطمئن باشند موضع محمودوند کاملا بر اساس اشراف ، دلسوزی و منطق است.رئیس جمهور محترم انسانی متقی و خدا ترس است و بهتر از هر کسی شرایط لرستان را می‌داند، امیدواریم در این موضوع بسیار مهم شخصاً ورود کرده و مانع این خطای بزرگ شود




 

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=7666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.