آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ 23 ذو الحجة 1445 Saturday, 29 June , 2024
4
سرهنگ مرتضی چغلوند:

  • کد خبر : 7448
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
به گزارش پایکاه خبری طلوع افلاک وبه نقل ازخبر نگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مرتضی چغلوند" اظهار داشت: ممکن است هر لحظه ماشین دچار نقص فنی شود و هم ممکن است هر لحظه راننده یا یکی از سرنشینان دچار سکته یا هر مشکل دیگری شوند. در این حالت بهترین راه در نظر گرفتن یک راه فرار مطمئن از خط حرکت ماشین هاست.

سبقت گرفتن از سمت راست ممنوع !
– رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از خطرات سبقت گرفتن از راست خبر داد.
به گزارش پایکاه خبری طلوع افلاک وبه نقل ازخبر نگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مرتضی چغلوند” اظهار داشت: ممکن است هر لحظه ماشین دچار نقص فنی شود و هم ممکن است هر لحظه راننده یا یکی از سرنشینان دچار سکته یا هر مشکل دیگری شوند. در این حالت بهترین راه در نظر گرفتن یک راه فرار مطمئن از خط حرکت ماشین هاست.
وی افزود: راهنمایی و رانندگی با ممنوع کردن سبقت از راست، سمت راست ماشین ها را همیشه برای همچنین مواقعی در نظر گرفته است و اگر چنین مشکلی برای راننده به وجود بیاید یک راه خروج اضطراری دارد و می تواند با خیال راحت به سمت راست بپیچد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: سایر رانندگان و وسایل نقلیه با خالی کردن مسیرهای سمت راست و ممانعت از سبقت گرفتن از سمت راست وسایل نقلیه، اجازه استفاده از موراد فوق الذکر را به چنین رانندگانی داده و بدون هیچ مزاحمت و حادثه ای عبور و مرور صوررت می پذیرد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=7448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.