آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
6
نماینده مردم خرم‎آباد در مجلس:

تحقیق و تفحص از دوره دولت پنجم تا دوره دولت دوازدهم، مدنظر ماست

  • کد خبر : 7414
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
تحقیق و تفحص از دوره دولت پنجم تا دوره دولت دوازدهم، مدنظر ماست

به گزارش طلوع  افلاک، مهرداد ویسکرمی، نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، ۲۸ شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: خبرنگاران، ناظران جامعه و چشم و گوش و زبان گویای مردم هستند. وی با اشاره به اینکه بحث تحقیق و تفحص در خصوص حق‌آبه لرستان در حال پیگیری است و […]

به گزارش طلوع  افلاک، مهرداد ویسکرمی، نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، ۲۸ شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: خبرنگاران، ناظران جامعه و چشم و گوش و زبان گویای مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه بحث تحقیق و تفحص در خصوص حق‌آبه لرستان در حال پیگیری است و سر حق‌آبه استان با کسی تعارف نداریم،  ادامه داد: تحقیق و تفحص از دوره دولت پنجم تا دوره دولت دوازدهم، مدنظر ماست. در زمینه دفاع از حق‌آبه استان لرستان و مبارزه با تبعیض‌ها و ظلم‌های صورت گرفته، به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد.

ویسکرمی با اشاره به اختلاف کشاورزان با منابع طبیعی، اضافه کرد: طبق پیگیری‌های صورت گرفته تعیین حد و حدود منابع طبیعی در قبل انقلاب بوده بعد از پیروزی انقلاب قوانینی برای حفاظت از محیط زیست وضع شده است، اما تلاش بر این بود که فشار از روی کشاورزان برداشته شود و نهایت در طرح امنیت غذایی کمیسیون کشاورزی مقرر شد کشاورزان تا زمانی‌ که رفع مداخلات در مورد آنان قضاوت نکند بر روی زمین‌های خود کار کنند از طرفی کشاورزان می‌توانند در صورت صدور حکم دادگاه، گیاهان دارویی کشت کنند.

این مفسر قرآن‌ کریم با اشاره به اینکه فرهنگ و مدیریت جهادی ایجاب می‌کند از مطالبه‌گری مردم درباره مشکلات شهری حمایت کنم، گفت: نسبت به مشکلات محلات شهرها بی‌تفاوت نیستم. قرار شده است به‌صورت ماهانه جلسات منظم با شورای شهر داشته باشم. از مطالبه‌گری شهروندان برای رفع مشکلات‌شان حمایت می‌شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چنگی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مبارزه با فساد یک کار بسیار سخت است، تصریح کرد: هر شخصی، هر نهادی و هر سازمانی باید مبارزه با فساد را از خودش شروع کند. مثلاً مجلس، دولت و قوه قضاییه باید مبارزه با فساد را از ساختارهای خودشان شروع کنند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت شرکت فولاد لرستان، اظهار کرد: طبق آخرین پیگیری‌ها این شرکت میلگرد‌های ۱۲ و ۱۸ تولید می‌کند، اما طرح توسعه آن برای ما است، چراکه در طرح توسعه این شرکت تا چهار میلیون تُن ذوب در مدت پنج سال تولید شده و زمینه اشتغال صدها نفر فراهم می‌شود.

وی به راه‌اندازی نمایشگاه سنگ در لرستان اشاره کرد و با یادآوری اینکه بهترین سنگ در استان خام‌فروشی می‌شود، ادامه داد: شرکت پارسیلون یک ساختمان در تهران دارد که چند صد میلیارد ارزش دارد از طرفی ۲۵۰ تُن نخ آماده فروش دارد دستگاه‌های این شرکت می‌تواند راه‌اندازی شوند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=7414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.