آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024
5
سرهنگ‌عباس دولتشاهی:

‍ ‍ 🇮🇷مشارکت مردمی گامی موثر در دستیابی به امنیت پایدار

  • کد خبر : 7333
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
‍ ‍ 🇮🇷مشارکت مردمی گامی موثر در دستیابی به امنیت پایدار
فرمانده انتظامي شهرستان خرم آباد ، ایجاد و استمرار امنيت مطلوب را در گرو تعامل مردم با پليس برشمرد.

‍ ‍ 🇮🇷مشارکت مردمی گامی موثر در دستیابی به امنیت پایدار 🇮🇷

✅- فرمانده انتظامي شهرستان خرم آباد ، ایجاد و استمرار امنيت مطلوب را در گرو تعامل مردم با پليس برشمرد.

✅، سرهنگ “عباس دولتشاهی” به همراه رئیس پلیس پیشگیری و رئیس کلانتری ۱۲ این شهرستان با حضور در جمع معتمدین، متنفذین، صاحب نظران و بازاریان که به دعوت نیروی انتظامی در مسجد موسی بن جعفر (ع) خرم آباد برگزار شد اظهار داشت: مشارکت مردم گامی موثر در دستیابی به امنیت پایدار و تضمین کننده آرامش فردی و اجتماعی است.

✅وی گفت: بي شک امنيت زيربنای رشد، تعالي و توسعه هر جامعه به ويژه در زمينه هاي اقتصادي، سياسي و اجتماعي بوده و در هر جامعه ای برای رسیدن به امنیت پایدار مشارکت و همدلیمردم با پلیس مهمترین گام است.

✅این مقام انتظامی با بیان اینکه لازمه خدمت رساني مطلوب، شناخت آسيب ها و نواقص موجود و تلاش براي رفع آنهاست، افزود: ایجاد و شکل گیری پلیس محله محور با مشارکت همه مردم و کسبه به صورت گسترده خواهد بود.

✅فرمانده انتظامي خرم آباد با تاكيد بر جلب مشارکت و بهره برداري از ظرفيت معتمدان ، متنفذین و همه اقشار جامعه در راستاي پيشگيري از جرايم و معضلات اجتماعي، گفت: مردم بايد در حفظ و ارتقاي سطح امنيت اجتماعي سهيم و ياريگر پليس باشند تا بتوانیم امنیتی مطلوب و پایدار ایجاد کنیم.

✅سرهنگ دولتشاهی در خاتمه از همكاري و تعامل تنگاتنگ و موثر شهروندان با پليس قدرداني كرد و خاطر نشان کرد: نتيجه تمام تلاش هاي صورت گرفته از سوي پلیس استقرار امنيت پايدار در جامعه و مبارزه با ناهنجاري هاي اجتماعي است، که امید آن مي رود شهروندان بيش از پيش با پليس مشاركت داشته و هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص بر هم زنندگان امنيت جامعه و غیر را از طريق تماس با تلفن ۱۱۰ و هرگونه پیشنهاد، انتقاد، تقدیر و شکایت خود از عملکرد پلیس از طریق شماره تلفن ۱۹۷ اعلام کنند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=7333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.