آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
4

سید احمد موسوی سرپرست هیات بیلیارد ،بولینگ لرستان شد

  • کد خبر : 7189
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
سید احمد موسوی سرپرست هیات بیلیارد ،بولینگ لرستان شد

رییس فدراسیون بیلیارد،بولینگ و بولس جمهوری اسلامی ایران در حکمی سید احمد موسوی را به سمت سرپرست هیات بیلیارد ،بولینگ و بولس استان لرستان منصوب کرد. به گزارش  پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک ،، هاشم اسکندری راد در این حکم آورده است؛ نظر به تعهد ،تخصص وتوانمندی سرپرستی این هیات به شما اعطا می […]

رییس فدراسیون بیلیارد،بولینگ و بولس جمهوری اسلامی ایران در حکمی سید احمد موسوی را به سمت سرپرست هیات بیلیارد ،بولینگ و بولس استان لرستان منصوب کرد.

به گزارش  پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک ،، هاشم اسکندری راد در این حکم آورده است؛ نظر به تعهد ،تخصص وتوانمندی سرپرستی این هیات به شما اعطا می گردد باشد که با تدبیر و تدبر در راستای شکوفایی و توسعه اهداف هیات موفق عمل نمایید.

لازم به ذکر است سید احمد موسوی ریاست هیات مدیره خانه مطبوعات لرستان در سال ۹۷، مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان سال ۹۸ و ۹۹ ،مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی کوثر لرستان در لیگ دسته اول فوتبال کشور، مدیر اجرایی باشگاه ورزشی دارتاک خرم آباد در لیگ دسته دوم فوتبال کشور ، قائم مقام باشگاه ورزشی پردیس خرم‌آباد در لیگ دسته سوم فوتبال کشور ، مدیرعامل باشگاه طلایی پوشان خرم آباد در لیگ دسته یک فوتبال نوجوانان کشور و چند سمت دیگر را در کارنامه خود دارد .

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=7189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.