آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
5
سرپرست آموزش وپرورش استان:

۱۹۷ کلاس لرستان آماده افتتاح/ سیستم‌ گرمایشی ۷۶۴ کلاس استانداردسازی شدند

  • کد خبر : 7066
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
۱۹۷ کلاس لرستان آماده افتتاح/ سیستم‌ گرمایشی ۷۶۴ کلاس استانداردسازی شدند
سید عیسی سهرابی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تعمیر، تجهیز و فناوری در آموزش و پرورش لرستان، اظهار کرد: ۶۱ پروژه در قالب ۱۹۷ کلاس درس آماده افتتاح است.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: سیستم‌های گرمایشی ۷۶۴ کلاس درس استانداردسازی شدند.
سید عیسی سهرابی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تعمیر، تجهیز و فناوری در آموزش و پرورش لرستان، اظهار کرد: ۶۱ پروژه در قالب ۱۹۷ کلاس درس آماده افتتاح است.
وی افزود: ۱۰۳  سرویس بهداشتی در حال ساخت است؛ بیش از ۵۳۰ مدرسه اعلام کردند که سرویس بهداشتی ندارند و این یکی از چالش‌ها و مشکلات ماست و اینجا سلامت دانش‌آموزان مطرح است.
سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت:  البته در برخی مدارس سرویس بهداشتی وجود دارد اما چون قابلیت استفاده ندارند مدیران مدارس جزو فاقد سرویس تلقی کرده اند.
سهرابی بیان کرد: سیستم‌های گرمایشی ۷۶۴ کلاس درس هم استانداردسازی شدند.
وی با اشاره به مشکلات موجود در بخش فناوری در آموزش و پرورش اضافه کرد: بخش اعظمی از کار به صورت مجازی است.
این مسئول یادآور شد: در صورتی‌که سناریوی ترکیبی حضور دانش‌آموزان در مدارس از ابتدای آبان ماه باشد، موضوع ۴۱۹ مدرسه در نقاطی از استان مطرح است که زیرساخت‌های اینترنت ندارند و موبایل در این مناطق آنتن ندارد.
سرپرست آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: در قالب ماده ۶۹ قانون برنامه ششم توسعه، ۱۸۴۰ مدرسه توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به اینترنت رایگان وصل شدند.
وی گفت: هنوز علیرغم اینکه زیرساخت وجود دارد ۱۶۰۰ مدرسه فاقد اینترنت رایگان هستند و درخواست می‌شود این مورد توسط این اداره کل انجام شود.
سهرابی اضافه کرد: پهنای باند شبکه شاد یکی از مشکلات لرستان است که البته موضوعی کشوری است تا سی‌ام خرداد ماه امسال رایگان بوده و در حال حاضر با تعرفه داخلی محاسبه می‌شود و دیگری بسته‌های اینترنت رایگانی است که در اختیار معلمان قرار می‌گرفت و این موضوع در سطح کلان در حال پیگیری است که امیدوارم مرتفع شود.
وی در خصوص واکسیناسیون فرهنگیان لرستان بیان کرد: تاکنون ۲۵ هزار نفر دز اول را دریافت کردند و از نهم شهریور نیز مرحله دوم آغاز شده و تاکنون بیش از ۳۰۰۰ نفر نیز دز دوم را دریافت کردند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=7066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.