آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
3

 رئیس شورای شهر خرم آباد:عملکرد ضعیف سازمان عمران شهرداری در احیای کارخانه آسفالت خرم آباد

  • کد خبر : 6915
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
 رئیس شورای شهر خرم آباد:عملکرد ضعیف سازمان عمران شهرداری در احیای کارخانه آسفالت خرم آباد
رئیس شورای شهر خرم آباد گفت: بزرگترین ظرفیت شهرداری خرم‌آباد،کارخانه آسفالت آن است که متاسفانه این کارخانه به صورت مداوم کار نمی‌کند و سازمان عمران شهرداری هم نتوانسته از این ظرفیت استفاده کند.

 

به گزارش پایگاه خبری گریت نیوز در نهمین جلسه رسمی شورای شهر خرم آباد، رضا بیرانوند گفت: نبود پارکینگ عمده مطالبه مردم در سطح شهر خرم آباد است که در این راستا سازمان عمران بازآفرینی شهری شهرداری خرم‌آباد نظارت ضعیفی بر روی پارکینگ ها داشته است.

وی ادامه داد: سازمان عمران بازآفرینی شهری شهرداری خرم آباد باید مبالغی که از طریق تبصره ۵ کمیسیون واریز شده صرف احداث پارکینگ کند که متاسفانه در چندین سال گذشته هیچ پارکینگی احداث نشده و مبالغ زیادی هم بابت حذف پارکینگ از مردم گرفته شده است.

رئیس شورای شهر خرم آباد بیان کرد: در لایحه تجمیع عوارض هر سه ماه باید از حساب مخصوص همان تبصره ۵ کمیسیون گزارش داده شود، چرا منازل مسکونی باغ فیض خرم آباد تملک آنها انجام نشده و ملک به راحتی تغییر کاربری داده و به پارکینگ تبدیل شده است.

بیرانوند اظهار کرد: باید ملکی که مخصوص شهرداری است به پارکینگ تبدیل شود که پارکینگ هایی زیر نظر سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری خرم‌آباد هیچ نرخنامه ای ندارند و نظارت کافی بر روی آنها صورت نمی‌گیرد.

وی اضافه کرد: حدود ۵۰ نفر از پرسنل مهندسین شهرداری در سازمان عمران و بازآفرینی هستند که هیچ کارایی تا بحال نداشته اند و ما باید بتوانیم از ظرفیت این مهندسین به خوبی در مدیریت شهری استفاده کنیم.

رئیس شورای شهر خرم آباد تصریح کرد: بزرگترین ظرفیت شهرداری خرم‌آباد،کارخانه آسفالت آن است که متاسفانه این کارخانه به صورت مداوم کار نمی‌کند و سازمان عمران شهرداری هم نتوانسته از این ظرفیت استفاده کند.

وی تصریح کرد: حفاری هایی که در سطح شهر خرم آبادصورت می‌گیرد نارضایتی‌های را به دنبال داشته که این حفاری ها توسط ادارات آب و برق و گاز و.. با نظارت شهرداری صورت می‌گیرد و باید هرچه سریعتر رفع اصلاح شوند، که متاسفانه این کار به موقع انجام نمی‌شود.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=6915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.