آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
7

کادری بهشتی دردوزخ ” کرونا”

  • کد خبر : 6767
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
کادری بهشتی دردوزخ ” کرونا”
به 18 ماه از تلاش شبانه‌روزی و جانفشانی سنگربانان و مدافعان سلامت در مقابله با ویروس منحوس کرونا می‌گذرد و حکایت رشادت و دلاوری کادر درمان بارها به گوشمان رسیده و مایه افتخار و سربلندی ملت ایران شده است.

 

قریب به ۱۸ ماه از تلاش شبانه‌روزی و جانفشانی سنگربانان و مدافعان سلامت در مقابله با ویروس منحوس کرونا می‌گذرد و حکایت رشادت و دلاوری کادر درمان بارها به گوشمان رسیده و مایه افتخار و سربلندی ملت ایران شده است.

در شهر خرم‌آباد بیمارستان و مراکز درمانی متعددی وجود دارند که مشغول خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی هستند اما الحق و النصاف کادر درمانی بیمارستان شهدای عشایر در بین همه مراکز، سرآمد است؛
علیرغم عمر مفید ساختمان‌های این بیمارستان سالهاست به پایان رسیده ؛ اما با امکاناتی که در اختیار دارند، بالاترین و باکیفیت‌ترین خدمات را با” کمترین هزینه “به بیماران ارائه می‌دهند.

صبوری کادر درمان، خوش اخلاقی، سعه‌صدر و همراهی دلسوزانه با بیماران کرونایی در بیمارستان عشایر، مثال زدنی است؛ با اینکه کادر درمان به شدت خسته هستند، اما با صبوری و شفقت به وظایف خود و حتی بیشتر از وظایفی که به آنها محول شده عمل می‌کنند.

اگر گذرتان به سایر مراکز درمانی شهر افتاده باشد مسلما متوجه وجه تمایز اخلاقمداری ” محبت ” کارکنان بیمارستان عشایر با بیماران کرونایی می‌شوید؛ امیدواریم این فرشتگان زمینی در پناه خداوند سربلند و سلامت باشند.

بیم ندارم که بگویم با آمار و گزارش های میدانی” دکتر شکری “ظرفیتی بی‌نظیر است و تاثیر زیادی در کاهش مرگ و میر بیماران کرونایی داشته است.

مشاهده میدانی ما از فعالیت این روزهای بیمارستان عشایر ما را بر آن داشت که با انعکاس زحمات این عزیزان، دین خود را به آنها ادا کنیم و خاطره اخلاق‌مداری آنها از روابط عمومی با فرهنگ ” فرهنگ کدخدایی ” تا کادر درمان در ذهن ما ها حک شود.

آیا بازدیدهای شبانه وهمراهی دکتر هرمز محمودوند و تیم همراه می تواند گره های کوری از بیماران کرونایی را رفع کند؟

در پایان خداقوت می گوییم و از دکتر “محمد شکاری “و از سر کار خانم ها ؛اکرم ترابی ، مرضیه روحی طاهری، زینب بیرانوند، لیلا هاشمی ،منصوره محمودی ،فاطمه ولی نیا ،حدیث کرم الهی ، الهام عبدی بسطامی، محدثه پور سعید، فاطمه عزیزی، زینب القاصی، حانیه ابدالی، سحر اعظمی، مهسا غلامزاده ، فاطمه موسیوند ،حدیث باقری نیا،سپیده معتمدی و نیروهای خدماتی آقایان يوسف وند و یاری … تشکر و قدردانی می کنیم.
.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=6767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.