آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ 27 ذو الحجة 1445 Wednesday, 3 July , 2024
5
سر هنگ‌عباس دولتشاهی:

دستگیری ۳ سارق و مالخر با ۲۵ فقره سرقت درخرم آباد 🇮🇷

  • کد خبر : 6739
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
دستگیری ۳ سارق و مالخر با ۲۵ فقره سرقت درخرم آباد 🇮🇷
به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عباس دولتشاهی" اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری و قطعات خودرو، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

‍ 🇮🇷 دستگیری ۳ سارق و مالخر با ۲۵ فقره سرقت درخرم آباد 🇮🇷

گروه استان ها – لرستان – فرمانده انتظامی خرم آباد از شناسایی و دستگیری ۲ سارق و یک مالخر و کشف ۲۵ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “عباس دولتشاهی” اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری و قطعات خودرو، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات پلیسی ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ این شهرستان موفق به شناسایی ۲ سارق شده و با هماهنگی قضائی طی یک عملیات دستگیر، پس از تحقیقات صورت گرفته به ۲۵ فقره سرقت اعتراف و مدعی شدند اموال مسروقه را به شخصی به هویت معلوم به فروش رسانده اند.

فرمانده انتظامی خرم آباد ادامه داد: فرد مالخر نیز دستگیر و از محل انبار وی ۱۰ دستگاه باطری و زاپاس خودرو، ۳ دستگاه دوچرخه، ۲ دستگاه موتورسیکلت به صورت اوراق شده و مقداری وسایل ساختمان های نیمه کاره کشف شد.

سرهنگ دولتشاهی گفت: پس از شناسایی تعدادی از مالباختگان پرونده به دستگاه قضائی ارسال و در نهایت روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی خرم آباددر پایان، تصریح کرد: برخورد با سارقان به صورت مستمر و ویژه در دستور کار انتظامی این شهرستان است وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم با پلیس، از شهروندان تقاضا کرد با رعایت اصول ایمنی و تجهیز منزل و وسایل نقلیه خود به تجهیزات امنیتی زمینه سرقت را برای سارقان فراهم نکنند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=6739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.