آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
4
حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی: گفت:

دفتر نماینده ولی فقیه لرستان در صدر کشور قرار گرفت

  • کد خبر : 6659
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
دفتر نماینده ولی فقیه لرستان در صدر کشور قرار گرفت
حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: با اجرای برنامه های خوب توسط دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان این دفتر با قاطعیت در بین استانهای دیگر در صدر کشور قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: با اجرای برنامه های خوب توسط دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان این دفتر با قاطعیت در بین استانهای دیگر در صدر کشور قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل از گریت نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز ۱۰ شهریور ماه در مراسم آیین اختتامیه نماز جمعه که در مصلی الغدیر برگزار شد،گفت: دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان با اجرای ۵ برنامه مهم اعم از اعتلای سیاسی شهر، اعتلای جایگاه مساجد، ترویج فرهنگ و معارف قرآن کریم و اهل بیت، ترویج معنویت و اخلاق اسلامی و تقویت جبهه فرهنگی انقلاب و تشکل‌های مردمی که در دستور کار قرار داشت توانست به خوبی آنها را اجرا و با قاطعیت در بین استانهای دیگر در سطح کشور قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به برنامه‌های آیین اختتامیه جشنواره نماز جمعه افزود: از شرکت کنندگانی که به مناسبت چهل و دومین سالگرد نمازجمعه در مسابقه نقاشی، کتابخوانی، خوشنویسی شرکت تقدیر و از تدارکات، داوران ،هیئت های مختلف و کمیته ها که در این مسابقات مشارکت تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: نماز جمعه هم نماز عبادی، سیاسی و دسته جمعی است و سبب معرفت افزایی، باعث آگاهی های سیاسی اجتماعی و بین اقشار مختلف نقش اساسی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی بیان کرد: ستادهای نماز جمعه در اطلاع فرهنگ جامعه نقش مهمی را برعهده دارند و باید در زمینه های فرهنگی ،اجتماعی، دینی و…ذ فعالیت خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر نماز جمعه انجام دهند و به سمت ایجاد جذب بیشتر مردم در این راستا شوند.

وی اظهار کرد: بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ نفر در مسابقات خوشنویسی ،نقاشی، کتابخوانی شرکت کردند که نشان دهنده آن است که کودکان، نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های فرهنگی تاثیرگذار مشارکت کامل دارند

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=6659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.