آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
3
سردار یحیی الهی:

اعتراف سارق حرفه ای به ۲۰ فقره سرقت در لرستان 🇮🇷

  • کد خبر : 6655
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
اعتراف سارق حرفه ای به ۲۰ فقره سرقت در لرستان 🇮🇷
✅به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار "یحیی الهی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در "خرم آباد" موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

‍ ‍ ‍ 🇮🇷اعتراف سارق حرفه ای به ۲۰ فقره سرقت در لرستان 🇮🇷

✅گروه استان ها – لرستان– فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه ای و کشف ۲۰ فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره در شهرستان “خرم آباد” خبر داد.

✅به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار “یحیی الهی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در “خرم آباد” موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

✅وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و روش های کشف جرم، موفق شدند احدی از سارقان حرفه ای و سابقه دار را شناسایی و با تعقیب و مراقبت شبانه روزی طی یک عملیات غافلگیرانه در یکی از محلات اطراف “خرم آباد” دستگیر کنند.

✅فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: متهم در تحقيقات تكميلي با استفاده از شگردهاي پليسي و مواجهه با دلايل و مدارک به ۲۰ فقره سرقت ساختمان نیمه کاره در سطح شهر”خرم آباد” اعتراف کرد و مقادیری اموال مسروقه از وی کشف شد.

✅سردار الهی در پایان خاطر نشان کرد: مردم نقش مهمی در ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می توانند با مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیس گزارش کنند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=6655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.