آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
5
نایب رئیس شورای شهر خرم‌آباد:

لزوم برگزاری دوره آموزشی در سازمان آرامستانها

  • کد خبر : 6478
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
لزوم برگزاری دوره آموزشی در سازمان آرامستانها

مجید دریکوند گفت: مدیران شهری برای خدمات در سطح شهر باید حتماً طرح و برنامه داشته باشند. به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک،مجید دریکوند در هفتمین جلسه شورای شهر خرم آباد که عصر امروز ۷ شهریورماه برگزار شد، گفت: مدیران شهری برای خدمت در سطح شهر حتماً باید طرح و برنامه داشته باشند تا انشاالله […]

مجید دریکوند گفت: مدیران شهری برای خدمات در سطح شهر باید حتماً طرح و برنامه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک،مجید دریکوند در هفتمین جلسه شورای شهر خرم آباد که عصر امروز ۷ شهریورماه برگزار شد، گفت: مدیران شهری برای خدمت در سطح شهر حتماً باید طرح و برنامه داشته باشند تا انشاالله شهر زیبا داشته باشیم.

وی ادامه داد: برای همکاران در سازمان آرامستان ها حتماً باید دوره‌های آموزشی گذاشته شود تا خدمات بهتر و در شأن مردم ارائه شود.

نایب رئیس شورای شهر خرم‌آباد بیان کرد:  سازمان آرامستان های شهرداری خرم آباد تا به حال مانند یک تیم فوتبال سی گل خورده  که بعد از یکصد سال از عمر شهرداری هنوز موضوع آرامستان رفع نشده و مشکلاتی در این راستا وجود دارد که باید برطرف شود.

وی اظهار کرد: سازمان آرامستان پیشانی خدمات به مردم است و باید مشکلات آن برطرف شود، مشکلات همچون عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در آرامستانها ،حضور سنگ تراشان در خروجی آرامستان،حضور گوسفندفروشان در ورودی آرامستان که باید از طریق سازمان آرامستانهای شهرداری خرم‌آباد رفع شوند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=6478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.