آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
6
امان الله پاپی:

همچنان حرص می‌خورم/در پاریس جبران می‌کنم

  • کد خبر : 6453
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷
همچنان حرص می‌خورم/در پاریس جبران می‌کنم
امان‌الله پاپی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اظهار ناراحتی از کسب نشان نقره، تأکید کرد: می‌توانستم نشان طلا را کسب کنم اما فکر نمی‌کردم پرتاب‌گر آخر(حامد حیدری پرتاب‌گر ایرانی‌الاصل آذربایجانی) چنین پرتاب‌هایی داشته باشد. وی تأکید کرد: حتی دو بار رکورد پارالمپیک و جهان را ارتقاء دادم و می‌توانستم بیش از ۵۰ و ۵۱ متر هم پرتاب داشته باشم اما رقیبم که تا حالا چنین رکوردی نداشته بود در مجموع عملکرد بهتری داشت و به طلا رسید.

دارنده نشان نقره پرتاپ نیزه کلاس می‌گوید: از اینکه نتوانسته نشان طلا کسب کند، همچنان حرص می‌خورد.
امان‌الله پاپی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اظهار ناراحتی از کسب نشان نقره، تأکید کرد: می‌توانستم نشان طلا را کسب کنم اما فکر نمی‌کردم پرتاب‌گر آخر(حامد حیدری پرتاب‌گر ایرانی‌الاصل آذربایجانی) چنین پرتاب‌هایی داشته باشد.
وی تأکید کرد: حتی دو بار رکورد پارالمپیک و جهان را ارتقاء دادم و می‌توانستم بیش از ۵۰ و ۵۱ متر هم پرتاب داشته باشم اما رقیبم که تا حالا چنین رکوردی نداشته بود در مجموع عملکرد بهتری داشت و به طلا رسید.
پاپی با بیان اینکه تصورم این بود که ورزشکار برزیلی رقیب اصلی‌ام باشد، افزود: دیروز چند بار رکورد پارالمپیک و جهان شکسته شد و سطح رقابت ما خیلی بالا بود و اگر تمرکز بهتری می‌داشتم، شاید طلا را کسب می‌کردم.
دارنده نشان‌های مختلف جهانی، پارالمپیک، پاراآسیایی و… تأکید کرد: هنوز هم حرص می‌خورم که نتوانستم قهرمان شوم و شرمنده مربی، خانواده، هم‌وطنان و سایر کسانی شدم که انتظار داشتند طلای پارالمپیک توکیو را کسب کنم.
وی وعده داد: قول می‌دهم در رقابت‌های آتی به‌ویژه پارالمپیک پاریس جبران کنم و با کسب نشان طلا دل ایرانی‌های عزیز را شاد کنم.
پاپی با بیان اینکه کسب این مدال برای آینده ورزشی‌ام نیاز بود، تأکید کرد: این پارالمپیک را فراموش می‌کنم و با توجه به سنی که دارم حالا حالاها می‌توانم در مسابقات مهم شرکت کنم و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم که جبران کنم.
وی گفت: از کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون جانبازان و معلولان و سایر کسانی که از بنده حمایت کردند به ویژه مربی‌ام دکتر مصطفی بهرامی تشکر می‌کنم.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=6453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.