آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024
10

رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد؛ بیماری کرونا به صورت تیمی در بیمارستان شهید رحیمی درمان می شود

  • کد خبر : 6417
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد؛ بیماری کرونا به صورت تیمی در بیمارستان شهید رحیمی درمان می شود

  محمد حیدریان رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد گفت: بیماری کرونا به صورت تیمی و همزمان در ۵ حوزه درمان خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک ، پیش از ظهر امروز در جلسه ای که با حضور رئیس بسیج  بسیج کارمندان ادارات استان، مدیر کل بیمه سلامت استان و رئیس بیمارستان شهید […]

 

محمد حیدریان رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد گفت: بیماری کرونا به صورت تیمی و همزمان در ۵ حوزه درمان خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک ، پیش از ظهر امروز در جلسه ای که با حضور رئیس بسیج  بسیج کارمندان ادارات استان، مدیر کل بیمه سلامت استان و رئیس بیمارستان شهید رحیمی برگزار شد، از زحمات کادر درمان بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد تقدیر گردید.

محمد حیدریان رئیس بیمارستان شهید رحیمی در این جلسه گفت: بیماری کرونا به صورت تیمی متشکل از فوق متخصص ریه، متخصص عفونی، متخصص بیهوشی ،متخصص بالینی و متخصص تغذیه در بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد درمان می شود وسعی کرده‌ایم که خدمات سرپایی  هم به خوبی برای بیماران صورت بگیرد و تا به حال بیمار سرپایی به بیرون ارجاع داده نشده است.

وی با اشاره به کاهش مرگ و میر در استان ادامه داد: مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در استان نسبت به نرم کشوری پایین است و خوشبختانه در این زمینه همه مسئولین پای کار هستند و این جای خوشحالی دارد.

رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد بیان کرد: اداره کل بیمه سلامت استان لرستان در مبارزه با بیماری کرونا دوش با دوش مدافعان سلامت و جامعه پزشکی همراه بوده و برای دریافت هزینه دارو ، آن را به موقع پرداخت کرده است که در سال جاری تا به حال ۱۰ میلیارد تومان بابت دارو رمدسیویر از طرفی اداره کل بیمه سلامت لرستان پرداخت شده است.

وی اظهار کرد:افتخار من این است که یک بسیجی ام و سعی خواهم که با روحیه بسیجی خدمت گزاری کنم، با ورود جهش هایی که رخ می‌دهد یک پیک وارد جامعه می گردد و از طرفی ظرفیت‌های استان هم محدود است و سعی کرده ایم که بیماری پشت در نماند، ظرفیت بیمارستان شهید رحیمی در حال حاضر ۴۰۰ بیمار کرونایی بستری دائم و موقت  در روز وجود دارد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=6417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.