آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
5

داروخانه هلال احمر در لرستان افتتاح شد

  • کد خبر : 6409
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
داروخانه هلال احمر در لرستان افتتاح شد

 سی و هشتمین داروخانه هلال احمر کشور روز شنبه در خرم‌آباد مرکز استان لرستان افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک ، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور در آیین افتتاح داروخانه هلال احمر لرستان گفت: هدف داروخانه‌های هلال احمر در سراسر کشور انتفاعی و درآمدزایی نیست بلکه این مراکز حلقه […]

 سی و هشتمین داروخانه هلال احمر کشور روز شنبه در خرم‌آباد مرکز استان لرستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک ، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور در آیین افتتاح داروخانه هلال احمر لرستان گفت: هدف داروخانه‌های هلال احمر در سراسر کشور انتفاعی و درآمدزایی نیست بلکه این مراکز حلقه واسطه در زمینه تحویل داروهای بین‌المللی، تامین داروهای کمیاب و تک نسخه می‌باشند.

“فرید مرادیانی” اظهار داشت: داروخانه هلال احمر استان لرستان سی و هشتمین داروخانه جمعیت هلال احمر در کشور است که طبق سیاست گذاری این جمعیت در هر یک از مراکز استان‌ها  ایجاد می شوند.

وی افزود: اکنون یک استان در کشور داروخانه هلال احمر ندارد و چندین استان درگیر مشکلات مجوز دیگر می باشند که از وزیر بهداشت تقاضا داریم در این خصوص تسهیل لازم در امور ایجاد شود تا بتوانیم خدمات بیشتری را به مردم ارائه دهیم.

داروخانه جمعیت هلال‌احمر لرستان در مرکز شهر خرم آباد در مکانی به مساحت ۱۵۰ متر مربع با همکاری معاونت درمان و توانبخشی هلال احمر لرستان راه اندازی شد.

این داروخانه به منظور توزیع داروهای کمیاب مورد نیاز برای ییماران خاص راه اندازی شد و تلاش می شود با فعالیت این مجموعه، تهیه این داروها تسهیل شود.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=6409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.