آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
6
حیدری راد:

بامربی پیشین بارسا، امیدواریم در چمپیونزلیگ نتایج خوبی بگیریم

  • کد خبر : 6399
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
بامربی پیشین بارسا، امیدواریم در چمپیونزلیگ نتایج خوبی بگیریم
لرستانی تیم هندبال دیناموبخارست رومانی می‌گوید: در این فصل با حضور مربی‌ای که حدود ۱۵ فصل هدایت بارسا را به عهده داشته و جذب چند بازیکن جدید، امیدوار است در چمپیونزلیگ هم نتایج خوبی کسب کنیم

دروازه‌بان لرستانی تیم هندبال دیناموبخارست رومانی می‌گوید: در این فصل با حضور مربی‌ای که حدود ۱۵ فصل هدایت بارسا را به عهده داشته و جذب چند بازیکن جدید، امیدوار است در چمپیونزلیگ هم نتایج خوبی کسب کنند.
سعید حیدری‌راد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال را با ژاوی پاسکال سرمربی فصل قبل بارسلونا که حدود ۱۵ فصل هدایت این تیم را به عهده داشته شروع کرده‌ایم. پاسکال به همراه بارسا چندین سال قهرمان لیگ اسپانیا و سه بار نیز عنوان نخست چمپیونزلیگ را کسب کرده است.
وی ادامه داد: این فصل چند بازیکن جدید به تیم ما اضافه شده و خدا را شکر شرایط خودم و تیم خیلی خوب است.
حیدری‌راد گفت: هفتم شهریور نخستین بازی لیگ را برگزار می‌کنیم و ۱۶ روز بعد نخستین بازی چمپیونزلیگ را با تیمی از لهستان داریم.
این دروازه‌بان لرستانی تأکید کرد: با توجه به کادر فنی و بازیکنانی که داریم و تمرینات آماده‌سازی خوبی که پشت سر گذاشته‌ایم مطمئنم که تیم ما این فصل نیز نتایج خوبی کسب می‌کند و امیدواریم در چمپیونزلیگ هم نتایج خوبی بگیریم.
وی تصریح کرد: پس از چندین قهرمانی پیاپی در لیگ رومانی، امیدواریم در چمپیونزلیگ نیز نتایج خوبی کسب کنیم.
حیدری‌راد با اشاره به آغاز تمرینات تیم ملی هندبال، بیان کرد: چون فعلاً تعطیلات فدراسیون جهانی نیست، هیچکدام از لژیونرها دعوت نشده‌اند و اگر مشکل خاصی رخ ندهد، تیم ملی را در مسابقات پیش رو همراهی می‌کنم.
به گزارش ایسنا، تیم دیناموبخارست در حضور سید علیرضا موسوی و سعید حیدری‌راد، امسال در لیگ رومانی و جام حذفی به عنوان قهرمانی رسید و همچنین حیدری‌راد به عنوان بهترین دروازه‌بان جام حذفی انتخاب شد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=6399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.