آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳ 30 ذو الحجة 1445 Saturday, 6 July , 2024
4
فرماندار کوهدشت:

کرونا سبب فوت ۱۱۰ نفر در کوهدشت

  • کد خبر : 6344
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۰:۰۳
کرونا سبب فوت ۱۱۰ نفر در کوهدشت
فرماندار کوهدشت می‌گوید: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مرگ ۱۱۰ نفر در این شهرستان بر اثر ابتلا به کرونا ثبت شده است. مجتبی بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در چند هفته گذشته وضعیت این شهرستان قرمز بوده، اضافه کرد: در حال حاضر نزدیک به ۷۵ بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت بستری هستند.

فرماندار کوهدشت می‌گوید: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مرگ ۱۱۰ نفر در این شهرستان بر اثر ابتلا به کرونا ثبت شده است.
مجتبی بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در چند هفته گذشته وضعیت این شهرستان قرمز بوده، اضافه کرد: در حال حاضر نزدیک به ۷۵ بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت بستری هستند.
وی با بیان اینکه این بیمارستان ۹۰ تخت مختص بیماران کرونایی دارد، ادامه داد: اگر این روند مبتلایان و درمان آنان ادامه داشته باشد، فعلاً ظرفیت بخش‌ کرونا در این بیمارستان تکمیل نمی‌شود.
بیرانوند اضافه کرد: روزانه به طور میانگین حدود ۴۰ تا ۴۵ درصد تست‌های کرونا مثبت می‌شود و در چهار، پنج روز اخیر نیز مرگی بر اثر کرونا در کوهدشت ثبت نشده است.
فرماندار کوهدشت گفت: بر اساس آمار رسمی از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۱۰ نفر در کوهدشت به سبب ابتلا به کرونا فوت شده است.
وی بیان کرد: می‌توان گفت در حال حاضر حدود ۴۰ درصد مردم کوهدشت دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند که نسبت به هفته گذشته حدود سه تا چهار درصد رشد داشته است.
بیرانوند  گفت: همچنان محدودیت‌ها بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا در این شهرستان اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در ماه‌های محرم و صفر که جشن عروسی نداریم، افزود: همچنان راه دسترسی به آرامستان‌ها مسدود است و جنازه‌ها برای تدفین ساعت ۱۹ تحویل داده می‌شو

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=6344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.