آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
6

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر خرم آباد:بافت هاي فرسوده مناطق حاشيه نشين باید نوسازی شود

  • کد خبر : 4173
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰:۱۳
کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر خرم آباد:بافت  هاي فرسوده مناطق حاشيه نشين باید نوسازی شود

نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت : مسئولان شهر بایستی بیش از پیش به فکر نوسازی و مقاوم سازی ساختان های فرسوده منطقه ماسور باشند. به گزارش طلوع افلاك ،رضا بیرانوند نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در نشست با جمعی از خبرنگاران بیان کرد: یکی از برنامه‌های اساسی شورای […]

نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت : مسئولان شهر بایستی بیش از پیش به فکر نوسازی و مقاوم سازی ساختان های فرسوده منطقه ماسور باشند.

به گزارش طلوع افلاك ،رضا بیرانوند نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در نشست با جمعی از خبرنگاران بیان کرد: یکی از برنامه‌های اساسی شورای اسلامی شهر پیشبرد اهداف شهر ازقبیل توسعه عمرانی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و غیره بوده و در حال حاضر شوراها پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی هستند و یکی از وظایف شوراها انتخاب شهردار است‌.
وی در ادامه عنوان کرد: یکی دیگر از وظایف شوراها نظارت و شفاف‌سازی است اصلی که اهمیت زیادی در راستای حل مشکلات مردم دارد چراکه پارلمان محلی و نمایندگان مردم بوده و باید از نظر هزینه کرد و ارائه برنامه‌ها شفاف‌سازی به مردم را داشته باشند.
کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر خرم آباد در بخش دیگری از سخنانش اشاره به اینکه انتظارات مردم باید متناسب با قانون باشد، افزود: بایستی انتظاراتمان متناسب با میزان درآمد و وظایف شورای شهر باشد توان مدیریتی شهر خرم آباد به دلیل نبود کارخانه های بزرگ آنگونه که باید نیست اما می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب در راستای توسعه شهر گام برداشت.
بیرانوند بیان کرد: با توجه به اینکه سابقه عضویت در شورای دوره چهارم را داشته و از بدنه شهرداری خرم‌آباد هستم اشرافیت کامل را به حوزه مدیریت شهری داشته و مطمئناً با انتخاب اینجانب می‌توان گام‌های مناسبی در راستای توسعه شهر خرم آباد برداشت.
وی گفت: در سال ۹۲ تا ۹۶ کارهای زیادی در شهر خرم‌آباد توسط دور چهارم شورای شهر خرم‌آباد انجام دادیم که از مهم‌ترین آنها می‌توان به احداث ترمینال برون استانی، ایجاد پل جهادگران برای خروج منطقه فلک الدین از بن بست، تکمیل پل ۹ دی، احداث آبشار طلایی، تعریض خیابان های مختلف، ایجاد پارک سوارها و افزایش قابل توجه سرانه فضای سبز شهر اشاره کرد.
عضو شورای دور چهارم خرم آباد در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از وضعیت کنونی شهر افزود: متاسفانه در طول سال های گذشته اقدامات در خور شایسته ای برای تکمیل طرح های نیمه تمام انجام نشده و شاهد وضعیت نامناسب شهر خرم‌آباد هستیم و باید مسببین پاسخگو باشند.
بیرانوند گفت: مطمئناً یکی از دلایل وضعیت کنونی عدم انتخاب افراد اصلح و توانمند به شمار می‌رود، با انتخاب درست می‌توان گام‌های مناسبی برای بهبود وضعیت شهر در حوزه‌های مختلف برداشت.
وی در ادامه به برنامه‌های خود اشاره کرد و افزود: احیای بافت های فرسوده و نوسازی آنها با استفاده از ظرفیت مدیریت استان و اعتبارات ملی، بهبود وضعیت حاشیه نشینی و جلوگیری از افزایش مناطق حاشیه شهر، توجه ویژه به ظرفیت رودخانه خرم رود، تعریض خیابان حافظ، تکمیل کمربندی خرم آباد از فرودگاه تا پادگان حمزه از دیگر برنامههایمان درصورت ورود به شورای شهر است.
وی گفت: باید اتاق فکری در شورای شهر و با حضور نخبگان در حوزه‌های مختلف تشکیل شود تا بتوان از ظرفیت آنها به خوبی استفاده کنیم.
کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر خرم آباد در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: ایجاد شهرداری منطقه چهار یکی از واجبات برای شهر خرم آباد بوده که این موضوع مطمئناً در صورت انتخاب در دستور کار قرار می گیرد همچنین تعیین تکلیف اراضی بلاصاحب نیز بایستی مد نظر قرار گیرد.
بیرانوند گفت: باید فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران پهن کنیم که مطمئناً می‌توان با استفاده از روش‌های مختلف شرایط را برای حضور و سرمایه‌گذاری افراد توانمند در خرم آباد مهیا کرد.
وی گفت: کوتاه کردن زمان پروانه ساختمانی نیز باید در دستور کار قرار گیرد که یکی دیگر از برنامه‌هایمان اصلاح لایه تجمیع عوارض به نفع مردم بوده و حرکت به سمت شهر الکترونیک نیز مطمئنا در کوتاهترین زمان ممکن در اولویت برنامه ها قرار دارد.
بیرانوند گفت: بایستی خدمات به صورت عادلانه میان تمامی مناطق شهر توزیع شود و مطمئناً با برنامه‌ریزی مناسب این امر نیز در دستور کار قرار می‌گیرد
لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.