آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
5

پیام تبریک عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش های زورخانه ای به وزیر ورزش

  • کد خبر : 6265
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
پیام تبریک عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش های زورخانه ای به وزیر ورزش

  دکتر علی دولتشاهی عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای ورکوردار اسبق شنای باستانی انتصاب دکتر سید حمید سجادی را به سمت وزیر ورزش تبریک گفت. جناب آقای دکترسید حمید سجادی، انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان و اعتماد نمایندگان مجلس به شما را تبریک عرض میکنم. خوشبختانه با […]

 

دکتر علی دولتشاهی عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای ورکوردار اسبق شنای باستانی انتصاب دکتر سید حمید سجادی را به سمت وزیر ورزش تبریک گفت.

جناب آقای دکترسید حمید سجادی، انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان و اعتماد نمایندگان مجلس به شما را تبریک عرض میکنم.

خوشبختانه با اعتقاد راسخ و قول رئیس جمهور محترم پس از سال ها فردی از جنس ورزش بر مسند وزارت ورزش و جوانان تکیه زد که بی شک باعث روشن شدن نور امید در دل ورزشکاران و ورزش دوستان خواهد شد.

در این پیام آمده است: جنابعالی در گذشته با سوابق درخشان قهرمانی برای کشورمان کسب افتخار کردید و امروز نیز دوباره در جایگاهی بسیارمهم واثرگذاربرای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ومردم خصوصا جوانان مشغول خواهید شد که امیدواریم بتوانید باعث سربلندی و عزت ملت شریف ایران بویژه باکسب عناوین قهرمانی تیم های ملی دررقابت های بین المللی شوید.

به نمایندگی از فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای  اعلام می دارد در کمک به تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در ورزش و پیشبرد اهداف و برنامه های جنابعالی در حوزه ورزش وترویج فرهنگ اخلاق ومرام پهلوانی از هیچ کوششی مضایقه نکرده و در این مسیر دوشادوش شما گام خواهد برداشت.

برای جنابعالی و دیگر اعضای محترم کابینه سلامتی و توفیقات روزافزون از خداوند متعال خواستارم.

دکتر علی دولتشاهی عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی زورخانه ای

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=6265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.