آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
6
معاون امور جوانان ورزش وجوانان

مجیدزهره ای از فعالیت ۴۳سازمان مردم نهاد در حوزه ورزش وجوانان لرستان خبرداد.

  • کد خبر : 6222
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۱۰
مجیدزهره ای از فعالیت ۴۳سازمان مردم نهاد در حوزه ورزش وجوانان لرستان خبرداد.

مجید زهره ای از فعالیت ۴۳سازمان مردم نهاد در حوزه ورزش وجوانان لرستان خبرداد. به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان، زهره ای معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در جلسه با کارکنان حوزه جوانان ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان با اشاره به  تعداد سازمانهای مردم نهاد حوزه جوانان  در […]

مجید زهره ای از فعالیت ۴۳سازمان مردم نهاد در حوزه ورزش وجوانان لرستان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان، زهره ای معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در جلسه با کارکنان حوزه جوانان ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان با اشاره به  تعداد سازمانهای مردم نهاد حوزه جوانان  در لرستان ، اظهارکرد:درحال حاضر  ۵۱سمن ثبت شده در سامانه مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان ویژه لرستان وجود دارد.

اوافزود:  از این تعداد سمن تاریخ  مجوز فعالیت  ۹ سمن به پایان رسیده است؛همچنین  ۴۳ سمن درحال  فعالیت هستندومراحل صدور مجوز  نزدیک به ۱۰ سمن دیگر نیز نهایی شده است.

 زهره ای تصریح کرد:  از این تعداد مذکور ۲۰ سمن  در خرم آباد، ۷ سمن  در دورود، ۴ سمن در  سلسله، ۳ سمن در  پلدختر، ۲ سمن در چگنی، ۲سمن کوهدشت، ۲ سمن بروجرد،۱ سمن در  ازنا،۱ سمن در  نورآباد و ۱ سمن در الیگودرز فعالیت می‌کنند.

معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان با اشاره به موضوع شناسه ملی سمن های حوزه جوانان در استان نیز گفت: سمن هایی که دارای مجوز ورزش وجوانان هستند  لازم است که شناسه ملی داشته باشند.

اوبا بیان اینکه ثبت شناسه ملی برای سمن ها یک پروسه ملی است ، یادآورشد: همه سمن ها برای فعالیت باید  شناسه ملی خودرا ثبت کنندکه در این راستا  روند اخذ شناسه ملی این تعداد مذکور سمن های ورزش وجوانان لرستان درحال انجام است  که با مساعدت استانداری  به اداره کل ثبت استان معرفی می شوند .

زهره ای خاطر نشان کرد:تاکنون  برای ۲۰ سمن در استانداری پرونده تشکیل شده است  و در مرحله معرفی به اداره کل ثبت هستند و از این تعداد نیز  ۷سمن دارای شناسه ملی بوده  و مابقی نیزبه ترتیب درحال انجام است

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=6222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.