آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
3

خدابخشی تشریح کرد؛ جرئیات حضور وزیر پیشنهادی صمت در کمیسیون بودجه؛ از عدم تصدی‌گری دولت تا لغو امتیازات خاص و انحصاری

  • کد خبر : 5842
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
خدابخشی تشریح کرد؛  جرئیات حضور وزیر پیشنهادی صمت در کمیسیون بودجه؛ از عدم تصدی‌گری دولت تا لغو امتیازات خاص و انحصاری

  به گزارش پایگاه  خبری وتحلیلی طلوع افلاک به نقل از خانه ملت، نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: فاطمی امین وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در نشست امروز عصر این کمیسیون حضور یافته و ضمن تشریح برنامه‌های خود به دغدغه‌ها و سوالات نمایندگان پاسخ داد. نشست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای […]

 

به گزارش پایگاه  خبری وتحلیلی طلوع افلاک به نقل از خانه ملت، نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: فاطمی امین وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در نشست امروز عصر این کمیسیون حضور یافته و ضمن تشریح برنامه‌های خود به دغدغه‌ها و سوالات نمایندگان پاسخ داد.

نشست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت

محمد خدابخشی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از حضور وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در نشست امروز عصر این کمیسیون خبر داد و گفت: فاطمی امین در این جلسه به تشریح برنامه‌های خود پرداخت و فعالسازی رایزنان بازرگانی در سفارت‌های ایران در خارج از کشور و توسعه متوازن مناطق مختلف کشور براساس مزیت های منطقه ای اشاره کرد.

 

نماینده مردم الیگودرز در مجلس تصریح کرد: وزیر پیشنهادی صمت همچنین تقویت تولید، کم اثر کردن تحریم‌ها، ثبات سیاست های اجرایی، کاهش هزینه‌های زائد، درون‌زایی اقتصاد، عدم تصدی‌گری دولت، تقویت نقش مردم در اقتصاد، جوان‌گرایی، رشد سرمایه‌گذاری صنعتی، توجه به صنایع دانش محور، افزایش توان رقابت پذیری صنعت ملی، گسترش مالکیت بخش غیردولتی، لغو امتیازات خاص و انحصاری و افزایش بهره‌وری عوامل تولید را از مهمترین برنامه‌های خود در این وزارتخانه برشمرد.

خدابخشی اظهار کرد: اعضای کمیسیون در ادامه جلسه به طرح دغدغه‌ها و مشکلات موجود پرداخته و بر انجام مطالعات آمایش سرزمینی، رشد توسعه مناطق مختلف کشور، اجرای دقیق قوانین مرتبط با حوزه وزارت و استفاده از ظرفیت انسانی مناطق کمتر توسعه یافته در وزات صمت تاکید کردند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: نمایندگان سوابق فاطمی امین در مراکزی مانند معاونت برنامه‌ریزی را یک مزیت دانسته و خواستار تعامل هرچه بیشتر وزارت صمت با این کمیسیون شدند و در مجموع فضای کمیسیون برنامه و بودجه نسبت به برنامه‌های وزیر پیشنهادی مثبت بود./

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=5842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.