آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
6

بنجل فروشی در بازار مکاره نقل وانتقالات

  • کد خبر : 5809
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۰۷
بنجل فروشی در بازار مکاره نقل وانتقالات
شایعات بی اساس در هر زمینه ای بدون شک مخل روح وروان هر انسانی خواهد بود

شایعات بی اساس در هر زمینه ای بدون شک مخل روح وروان هر انسانی خواهدبود.
با توجه به گسترش فضازی مجازی و افزایش این گونه پیج ها وسایت های غیر معتبر سرعت همه گیری آن افزایش می یابد،به طوری که اکنون با مراجعه به گوشی خود خبری را دریافت وبعد از چند لحظه تکذیب آن را می بینیم وبراستی دراین می مانیم که کدام صحیح وکدام اشتباه است.
در این که انتشار دهندگان این اخبار کذب بدون شک دارای هدف خاصی هستند شکی نیست اما بعضی افراد پا را از این هم فراتر می گذارند وبراحتی اخبار مرگ و درگذشت شخصی را منتشر می کنند که واقعا این خود امری مشمئزه کننده است.
بازار این شایعات بدون شک درفوتبال ودراین فصل نمود بیشتری داردکه درآن گردانندگان این منابع سعی دربالا بردن قیمت بازیکنان معمولی وغالب کردن آنها برخلاف قیمت واقعی است .
متاسفانه با وجود این که بسیاری به این امر واقف هستند اما باز چنین مسائلی عنوان می سود تا مربی یا مدبر تحت فشار هوادار قرار گیرد و به این خواسته تن دهد.
بدون شک بعضی از دوستان که دست به فوروارد خوبی هم دارند ناخواسته بازیچه دست این دوستان شده و باعث هجمه بیشتر وسوهان روح می شوند.
وظیفه ما چیست؟
یقینا دراین موارد ما نباید به هر خبر یا گمانه زنی توجه کنیم وبدون توجه به منبع معتبر به انتقال آن بپردازیم یقینا تا قرارداد هر بازیکنی در هیات فوتبال ثبت نشود آن قرارداد فاقد ارزش واعتبار است و وظیفه ما دراین مورد این است تا انتقالی به صورت صددرصد قطعی نشده از انتشار آن بپرهیزیم وتا جایی که ممکن است از نقل قول مدیران، مدیربرنامه ها،بازیکنان نیز چشم پوشی کنیم تا بااین کار جلوی کسب این سودجویان گرفته شود.
ودر آخر فکر کنم مردم با همه مشکلات شاید تنها دلخوشی انان همین فوتبال باَشد پس حداقل تلاش خود را انجام دهیم تا خدای نکرده با خبر کذب مانع ناراحتی مردم شویم وبه نوعی کمتر سوهان برروی روح روان آنها ،بیایید تلاش کنیم همه چیز روند طبیعی خودرا دراین دنیای غیر طبیعی سیر کند

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=5809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.