آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ 27 ذو الحجة 1445 Wednesday, 3 July , 2024
5
سردار یحیی الهی:

کشف ۴۱ دستگاه ماینردر کوهدشت

  • کد خبر : 5805
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۵۲
کشف ۴۱ دستگاه ماینردر کوهدشت
✅به‌گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل از فرمانده انتظامی استان از کشف 41 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بازرسی از یک منزل مسکونی در شهرستان کوهدشت خبر داد.

✅به‌گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل از فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بازرسی از یک منزل مسکونی در شهرستان کوهدشت خبر داد.

✅سردار”یحیی الهی” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح اين خبر بيان كرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر استخراج ارز دیجیتال توسط افرادی سودجو در منزل مسکونی، رسیدگی به موضوع در دستور ماموران قرار گرفت.

✅وی افزود: ماموران انتظامي پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن منزل ۴۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را کشف کردند.

✅فرمانده انتظامی “لرستان” با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های کشف شده برابر نظر كارشناسان ۱۴ میلیارد ریال برآورد شده است، تصريح کرد: در این رابطه يك نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

✅سردار “الهی” ضمن تشکر و قدردانی از مردم در همکاری و اطلاع به موقع به پلیس، از شهروندان خواست هرگونه اقدامات و فعالیت‌های مربوط به مزارع استخراج ارزهای دیجیتال را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=5805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.